سخنان ناشنیده هاشمی درباره دولت احمدی نژاد

اکبر هاشمی رفسنجانی: نقطه منفی از دولت نهم شروع شد. برای من همه چیز روشن است که چه کسانی بودند و چه کار کردند که یک چنین آدمی را بیاورند، بعد هم همکارانش، کم کم شناخته شدند. احساس وظیفه کردم بیایم و نگذارم که دست نااهلان باز شود.

خبر آنلاین نوشت: هاشمی رفسنجانی در ویدئویی که برای نخستین بار منتشر شده است، می‌گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند.
 
 اکبر هاشمی رفسنجانی در ویدئویی که برای نخستین بار منتشر شده است، درباره احمدی نژاد می گوید: نقطه منفی از دولت نهم شروع شد. برای من همه چیز روشن است که چه کسانی بودند و چه کار کردند که یک چنین آدمی را بیاورند، بعد هم همکارانش، کم کم شناخته شدند. احساس وظیفه کردم بیایم و نگذارم که دست نااهلان باز شود.
 
وی ادامه می‌دهد: متاسفانه در نقطه‌ای ادامه کار برایم مشکل شد. رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها حمایت کنند و خیلی از آقایان دیگر هم وارد شدند و چه حرف‌هایی زدند که ما حاضر نیستیم به خیلی از بزرگان نزدیک به حضرت پیامبر هم این مقامات را بگوییم. لااقل خودم و البته دیگران هر کس، وظیفه خودش را تشخیص می‌دهد.
 
 هاشمی می گوید: مصلحت نمی‌دانم مقابله‌ای با رهبری هم پیش بیاید. در سال‌های گذشته، ایشان خیلی صمیمانه و جدی از دولت حمایت می‌کردند و من همیشه با ایشان بحث می‌کردم. منتهی ایشان نظرات خودشان را می‌گفتند و گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی را می‌زنم، ایشان می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان