کشف جسد یک مرد میانسال در استخر کشاورزی در قزوین

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین: به دنبال تماس با مرکز ۱۲۵ قزوین از غرق شدن مردی حدودا ۵۸ ساله در استخر کشاورزی در نزدیکی پل دولت آباد خبر داده شد که بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی قزوین به محل حادثه حرکت کردند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین گفت: جسد بی جان مردی با حدود 58سال سن که در در نزدیکی روستای قمیک ،جنب پل دولت آباد قزوین در یکی از استخرهای کشاورزی غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش ‎نشانی قزوین از آب خارج شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی استان قزوین، حمیدرضا ململی روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: در ساعت 17 و 48 دقیقه امروز به دنبال تماس با مرکز 125 قزوین از غرق شدن مردی حدودا 58 ساله در استخر کشاورزی در نزدیکی پل دولت آباد خبر داده شد که بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی قزوین به محل حادثه حرکت کردند.

وی توضیح داد: غواصان سازمان آتش‎ نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی وارد آب شده و پس از دقایقی جستجو در عمق پنج متری این استخر موفق به کشف جسد بی ‎جان غریق شدند و نسبت به خارج کردن غریق از داخل استخر و انتقال آن به خشکی اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قزوین تصریح کرد: آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از این استخر و تحویل آن به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان