جریمه ۲ میلیارد ریالی برای فرش فروش گران‌فروش در اردبیل

یک فروشگاه عرضه فرش در اردبیل به دلیل گران‌فروشی نقره داغ شد تا دیگر دست از گران‌فروشی بردارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: فرش فروش اردبیلی به دلیل گران‌فروشی 2 میلیارد ریال به جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه سه‌شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی در اردبیل، اظهار کرد: یک فروشگاه عرضه فرش در اردبیل به دلیل گران‌فروشی نقره داغ شد تا دیگر دست از گران‌فروشی بردارد.

وی تصریح کرد: پرونده گران‌فروشی انواع فرش به ارزش چهار میلیارد ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه رسیدگی‌کننده اتهام انتصابی را محرز و متخلف را به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 920 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال شکایت شاکی خصوصی پس از کشف این تخلف، گزارش را به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کرده بودند که به این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی و احکام مورد نظر صادر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش جدی بر این است تا به پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی در سریع‌ترین زمان رسیدگی و متخلفان به ویژه گران‌فروشان به جزای نقدی محکوم شده تا دست از این عمل ناشایست بردارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود را از تخلفات صنفی به ویژه گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا دیگر تخلفات به سامانه تعزیرات حکومتی و یا صنعت و معدن اعلام کرده و در سریع‌ترین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان