بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز شهید ، حاصل جنگ اسرائیل و غزه

تعداد دانش‌آموزان شهید غزه به بیش از ۴۳۲۷ نفر رسیده و ۷۸۱۹ نفر نیز مجروح شده‌اند، این در حالی است که ۴۱ دانش آموز در کرانه باختری شهید و ۲۸۲ نفر دیگر مجروح و ۸۵ نفر هم بازداشت شده‌اند.

وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری اشغالی تاکنون 4 هزار و 368 دانش آموز شهید و 8 هزار و 101 دانش آموز زخمی شده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، این وزارتخانه اعلام کرد که تعداد دانش‌آموزان شهید غزه به بیش از 4327 نفر رسیده و 7819 نفر نیز مجروح شده‌اند، این در حالی است که 41 دانش‌آموز در کرانه باختری شهید و 282 نفر دیگر مجروح و 85 نفر هم بازداشت شده‌اند.
 
طبق گزارش الجزیره به نقل از این وزارتخانه 231 معلم و مسؤول اداری در نوار غزه شهید و 756 نفر مجروح و در کرانه باختری 5 نفر مجروح و بیش از 71 نفر دستگیر شده‌اند.
 
بر اساس آمار این وزارتخانه، 281 مدرسه دولتی و 65 مدرسه وابسته به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای پناهندگان (آنروا) در غزه بمباران و تخریب شده‌اند که منجر به آسیب شدید به 83 مدرسه و تخریب کامل 7 مدرسه  شد، در حالیکه 42 مدرسه نیز در کرانه باختری مورد یورش و تخریب قرار گرفته‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان