گزارش اختصاصی مشرق /

جزئیات عملیات علیه نیروهای ویژه موساد در اقلیم کردستان / انهدام کامل پایگاه آموزشی ویژه فعالیت‌های ضدایرانی در شمال‌غرب استان ادلب سوریه + نقشه میدانی

در عملیات نیروی هوافضای سپاه فقط عوامل موساد در اربیل نقره داغ نشدند و مقر ویژه آمریکایی ها برای آموزش تروریست های تاجیک هم منهدم شد.

سرویس جهان مشرق - عملیات نیروی هوا فضای سپاه پاسداران علیه مقر و عناصر رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق و گروهک های تروریستی در شمال غرب سوریه همچنان در صدر خبرهای منطقه و جهان قرار دارد.

یک منبع میدانی در گفت و گو با مشرق به جزئیات عملیات هدف قرار دادن اتاق عملیات صهیونیست ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها تلاش کردند با عملیات مقابله کنند اما تلاش نیروی پدافند آنان برای رهگیری و ساقط کردن موشک های شلیک شده به نتیجه ای نرسید.

این منبع میدانی با بیان این که مقر صهیونیست ها و عناصر همکار آنان در منطقه ملاعمر و چند نقطه دیگر در حومه شهر اربیل هدف قرار گرفت، افزود: این پایگاه که خارج از شهر قرار دارد و محافظت شده است یکی از اصلی ترین مقرهایی به شمار می آید که عملیات های ضد ایرانی را تدارک و برنامه ریزی می کند.

جزئیات عملیات علیه نیروهای ویژه موساد در اقلیم کردستان / انهدام کامل پایگاه آموزشی ویژه فعالیت‌های ضدایرانی در شمال‌غرب استان ادلب سوریه + نقشه میدانی

وی با بیان این که صهیونیست ها با پوشش های متعدد در این مقر عملیات های تروریستی علیه شهروندان ایرانی را هماهنگ می کردند، تصریح کرد: صهیونیست ها با پاسپورت های آمریکایی هم در این پایگاه تردد و رفت و آمد داشتند.

این منبع میدانی از هلاکت و مجروح شدن 5 تا 10 نفر از عناصر و افسران موساد در این عملیات خبر داد و گفت: یکی از عوامل به هلاکت رسیده «پیشرو دزه ای» است که در پوشش فعالیت های اقتصادی با صهیونیست ها ارتباط گسترده ای داشت و یکی از مهره های اصلی آنان محسوب می شد.

وی که از نزدیکان به خانواده بارزانی بود ارتباط عمیق و بسیار صمیمی با صهیونیست ها داشت و در فروش و انتقال نفت عراق به سرزمین های اشغالی سهم ویژه ای داشت.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، یکی دیگری از عوامل صهیونیست ها به نام کرم میخائیل که در پوشش تجارت و فعالیت اقتصادی و با تابعیت انگلیسی - عراقی ارتباطات وسیعی با موساد داشت در عملیات شب گذشته زخمی شده و برخی خبرهای تایید نشده از کشته شدن وی حکایت دارد.

در مجموع عناصری که در عملیات نیروی هوافضای سپاه کشته و زخمی شدند علاوه بر قاچاق نفت عراق (بدون اطلاع دولت مرکزی در بغداد) از اقلیم به ترکیه و سپس سرزمین های اشغالی، ارتباط تنگاتنگی با خاندان بارزانی و صهیونیست ها داشتند و تحرکات و فعالیت های ضد ایرانی آنان به طور کامل رصد شده بود.

عملیات دوم؛ ضربه به مقر تروریست‌ها در اراضی اشغالی سوریه

به گزارش مشرق، محور دوم عملیات، علیه عناصر گروهک های تروریستی در شمال غرب سوریه انجام شد و مواضع تروریست ها به طور دقیق در منطقه «تلتیتا» و «جبل الصماق» در شمال غرب سوریه هدف قرار گرفت.

یک منبع میدانی در سوریه در گفت وگو با مشرق از انهدام مقر اصلی تروریست های در ابن محور خبر داد و افزود: کمپ آموزشی عناصر تروریستی هم در این عملیات به طور کامل منهدم شد.

جزئیات عملیات علیه نیروهای ویژه موساد در اقلیم کردستان / انهدام کامل پایگاه آموزشی ویژه فعالیت‌های ضدایرانی در شمال‌غرب استان ادلب سوریه + نقشه میدانی

این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها با ملیت افغانستانی و تاجیکستانی در این متطقه آموزش داده می شدند، خاطرنشان کرد: تروریست ها پس از آموزش در این پایگاه توسط محور غربی، عبری، عربی به سرکردگی آمریکایی ها به افغانستان انتقال داده می شدند و سپس به سمت مرزهای ایران حرکت می کردند.

به گفته این منبع میدانی، آمریکایی ها و صهیونیست ها تحرکات و نفوذ خود را در مناطق اشغالی شمال غرب سوریه افزایش داده اند و آموزش عناصر تروریستی مورد حمایت ترکیه با ملیت های مختلف از جمله تاجیک را در دستور کار قرار داده اند و دوره های مختلفی را برای آنان تدارک دیده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از عناصر گروهک تروریستی تحریرالشام هم جذب شده اند و با محوریت فعالیت ضد ایرانی در دوره های آموزشی آمریکایی ها شرکت دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان