ستاره اسپانیایی تاتنهام همبازی قدوس شد

وبسایت رسمی باشگاه برنتفورد امروز اعلام کرد که ستاره اسپانیایی تاتنهام تا آخر فصل به برنتفورد خواهد پیوست. این ملی پوش اسپانیایی بیش از ۲۰۰ بازی حرفه ای برای باشگاه هایی از جمله رئال مادرید، سویا، تاتنهام، اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد انجام داده است.

سرخیو رگیلون، مدافع چپ تاتنهام، تا پایان فصل به صورت قرضی به برنتفورد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"،  وبسایت رسمی باشگاه برنتفورد امروز اعلام کرد که ستاره اسپانیایی تاتنهام تا آخر فصل به برنتفورد خواهد پیوست. این ملی پوش اسپانیایی بیش از 200 بازی حرفه ای برای باشگاه هایی از جمله رئال مادرید، سویا، تاتنهام، اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد انجام داده است.

او از سال 2020 در تاتنهام توپ می‌زند اما به دلیل عدم موفقیت در جا افتادن درون ترکیب تیم لندنی از سال 2022 به صورت قرضی به اتلتیکومادرید و منچستر یونایتد پیوست. او نیم فصل جاری را در یونایتد حضور داشت اما به دلیل آن که در تفکرات اریک تن هاخ جایی نداشت همکاری خود را با یونایتد خاتمه داد.

او تنها در 4 بازی در نیم فصل اول فیکس بوده و 5 بار دیگر هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. به نظر می رسد او امیدی به اینکه در ترکیب ثابت تیم آنگه پوستکوگلو هم قرار بگیرد نداشته است و در نهایت تصمیم گرفته برای بازی بیشتر تا پایان فصل به برنتفورد برود.

توماس فرانک، سرمربی محبوب برنتفورد در مورد حضور او گفت:" من بسیار مشتاقم تا سرخیو به ما ثابت کند که چه بازیکن خوبی است. به نظر من او بازیکن مناسبی برای ماست و ما هم می خواهیم به او نشان دهیم که انتخاب درستی بوده ایم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان