قاتل متواری پس از ۱۶سال در کرمان دستگیر شد

با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ‌های به دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضور وی در استان‌ها و شهرهای مختلف به دست می آمده اما به رغم به درازا کشیدن روند کشف این قتل، مأموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پی جویی شبانه روزی خود برنداشتند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم قتل همسر خود پس از گذشت 16 سال فرار و زندگی پنهانی خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: 16 سال قبل خانمی جوان در یکی از شهرستان‌های شرق استان با ضربات متعدد چاقو همسر خود به قتل رسانده و متهم از محل سکونت خود متواری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال‌ها همواره در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار داشته و با سرنخ‌های به دست آمده بارها نشانه‌هایی از حضور وی در استان‌ها و شهرهای مختلف به دست می آمده اما به رغم به درازا کشیدن روند کشف این قتل، مأموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پی جویی شبانه روزی خود برنداشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: نهایتاً در نتیجه تلاش‌های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از شهرهای شمال استان شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان به محل، متهم دستگیر و پس از اقرار به قتل تسلیم قانون شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان