فرمانده انتظامی استان قم؛

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در جاده های مواصلاتی استان قم

فرمانده انتظامی استان قم: ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان است.

فرمانده انتظامی استان قم در جلسه قرارگاه 19 دی با اشاره به ارسال 74 هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از 53 هزار تذکر، 13 هزار توقیف سیستمی و بیش از 7 هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

به گزارش صداوسیما، فرمانده انتظامی استان قم گفت: 74 هزار پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان است.

محمد رضا میر حیدری در جلسه قرارگاه 19 دی با اشاره به ارسال 74 هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از 53 هزار تذکر، 13 هزار توقیف سیستمی و بیش از 7 هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 1968 پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته‌ایم از افزایش 6 برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

میرحیدری همچنین از جذب بیش از 4 هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور‌های استان همواره فعال است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با 58 راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف 28 مورد تعهد، 49 اخطار و 28 مورد پلمب صورت گرفته است.

سردار میرحیدری همچنین از شناسایی 740 مورد در فضای مجازی خبر داد و گفت: با وجود حل 149 مورد با تذکر، 46 مورد تعهد و 87 مورد هم اخطار دریافت کردند.

وی با اشاره به 184 مورد بازرسی از قهوه‌خانه‌ها که منجر به 65 مورد پلمب شد افزود: در بازرسی از 300 آرایشگاه زنانه 72 مورد منجر به اخطار و 9 مورد هم پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از بازدید 873 مورد مزون پوشاک و لباس و کشف 11 هزار انواع لباس نامتعارف خبر داد و گفت: در بازرسی از 123 مجتمع بین راهی و 94 باشگاه ورزشی، به ترتیب 9 و چهار مورد پلمب شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان