نمایندگان کنگره آمریکا: از نتانیاهو مأیوسیم

شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» امروز در گزارشی به نقل از سه قانونگذار آمریکایی نوشت قانونگذاران آمریکایی حامی «اسرائیل» به تدریج در حال ناامید شدن از نتانیاهو و عملکرد او هستند.

یک شبکه آمریکایی از ناامیدی قانونگذاران آمریکایی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد و گزارش داد قانونگذاران آمریکایی طرفدار «اسرائیل» به تدریج در حال ناامید شدن از نتانیاهو و عملکرد او هستند.
 
به گزارش ایسنا، شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» امروز در گزارشی به نقل از سه قانونگذار آمریکایی نوشت قانونگذاران آمریکایی حامی «اسرائیل» به تدریج در حال ناامید شدن از نتانیاهو و عملکرد او هستند.
 
این شبکه آمریکایی افزود نتانیاهو که محبوبیتی ندارد، ممکن است برای ماندن در قدرت جنگ را طولانی کند.
 
بر اساس این گزارش، این نمایندگان ناامیدی خود را از رهبری بنیامین نتانیاهو ابراز کرده و ناقوس خطر را در خصوص عدم مشروعیت او به صدا در آورده‌اند.
 
ان بی سی همچنین به نقل از یک قانونگذار جمهوری‌خواه متخصص در مسائل امنیت ملی آمریکا افزود: درباره عدم قدرت و توانایی نتانیاهو برای رهبری، بی‌اعتمادی و سوالاتی وجود دارد.
 
این شبکه همچنین به نقل از یک قانونگذار دمکرات آمریکایی آورده است: نتانیاهو یک فاجعه است و آمریکایی‌ها نگرانند که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه به جنگی بی‌پایان تبدیل شود.
 
همزمان روزنامه نیویورک تایمز به نقل از 4 افسر عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: تحقق هدف نابودی حماس و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه غیرممکن است.
 
نیویورک تایمز در گزارشی در این باره آورده است که به سب شدت گرفتن جنگ و استراتژی دولت در شیوه تعامل با غزه، موجی از سردرگمی و ناامیدی بر ارتش رژیم صهیونیستی حاکم شده و این درک روزافزون ایجاد شده که آزادی اسرای اسرائیلی جز از طریق تحرکات سیاسی ممکن نخواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان