قلعه نویی، بهترین و بدترین نتیجه تاریخ را برابر هنگ کنگ گرفت

در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتایجی مثل ۲-۰، ۳-۰ و ۲-۱ برنده شده بود اما در بازی مقدماتی جام جهانی که چندی قبل در تهران برگزار شد، تیم ملی ایران ۴-۰ حریف خود را شکست داد و بهترین نتیجه تاریخ خود را ثبت کرد.

ظرف حدود 2 ماه و نیم، تیم ملی ایران بهترین و بدترین نتیجه تاریخ خود را برابر تیم ملی هنگ کنگ ثبت کرد.

به گزارش طرفداری، در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی برابر هنگ کنگ با نتایجی مثل 2-0، 3-0 و 2-1 برنده شده بود اما در بازی مقدماتی جام جهانی که چندی قبل در تهران برگزار شد، تیم ملی ایران 4-0 حریف خود را شکست داد و بهترین نتیجه تاریخ خود را ثبت کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی با ارائه یک بازی کاملا ناهماهنگ، برابر هنگ کنگ 1-0 برنده شد که حتی بدترین تیمهای تاریخ ایران نتایج بهتری برابر هنگ کنگ گرفته بودند.

هنگ کنگ که از سال 1968 در مرحله نهایی جام ملتهای آسیا نبوده است و در دوره گذشته هم حتی با این که 24 تیم در مسابقات حاضر بودند از رسیدن به مرحله نهایی بازماند، برابر ایران مقاومت خوبی از خود به نمایش گذاشت. آن ها در دقایقی طولانی از بازی حتی از تیم ملی ایران بهتر کار کردند و موقعیت های گل بیشتری هم داشتند.

کنترل کامل مهدی طارمی، عدم حضور سردار آزمون از ابتدا در میدان، بازی نه چندان خوب برخی از بازیکنان تیم ملی، عدم ارائه تاکتیک های مناسب تیمی و ذهنیت اشتباه بازیکنان تیم ملی از دلایل ناکامی ایران در بازی برابر هنگ کنگ بود.

تیم ملی ایران بعد از این که 2 ماه و نیم پیش، بهترین نتیجه تاریخ خود را برابر تیم ملی هنگ کنگ گرفت، حالا بدترین نتیجه تاریخش را برابر این تیم درجه سوم فوتبال آسیا ثبت می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان