ارتش اسرائیل : شماری از نیروهای ذخیره ارتش را از غزه خارج می‌کنیم

هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که به سبب مشکلات مربوط به جنگ و استراحت، شماری از نیروهای ذخیره را از غزه خارج می‌کنیم.

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل شنبه شب گفت که شماری از نیروهای ذخیره ارتش را از غزه خارج می‌کند.
 
به گزارش ایرنا از الجزیره، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت که به سبب مشکلات مربوط به جنگ و استراحت، شماری از نیروهای ذخیره را از غزه خارج می‌کنیم.
 
از سوی دیگر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که پیچیدگی‌هایی در میدان جنگ در غزه وجود دارد و ما برای بازگرداندن اسرا در تلاش هستیم.
 
پایگاه خبری عبری زبان حدشوت بزمان نیز گزارش داد، ارتش اسرائیل به تدریج در حال خارج کردن برخی نیروهای ذخیره خود از نوار غزه از ترس اعتراض آنها به ادامه جنگ و عدم پایبندی مقامات سیاسی به وعده‌های خود است.
 
اسرائیل که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از 15 مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده است، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.
 
زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.
 
ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمله همه جانبه به آن را از سرگرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان