کیفرخواست کارمند اختلاس گر و رشوه گیر شهرداری یزد صادر شد

با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات استان یزد مبنی بر وقوع جرایمی از جمله جعل و زمین‌خواری توسط یکی از کارمندان شهرداری و مرتبطین وی به نحو باندی و سازمان یافته، پرونده در دادسرای یزد تشکیل و با صدور دستور قضایی در مسیر تحقیقات قرار گرفت.

 روابط عمومی دادگستری استان یزد اعلام کرد: کیفرخواست کارمند اختلاس‌گر و رشوه‌گیر شهرداری یزد صادر شد.

به گزارش مهر، با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات استان یزد مبنی بر وقوع جرایمی از جمله جعل و زمین‌خواری توسط یکی از کارمندان شهرداری و مرتبطین وی به نحو باندی و سازمان یافته، پرونده در دادسرای یزد تشکیل و با صدور دستور قضایی در مسیر تحقیقات قرار گرفت.

در خصوص کارمند شهرداری و همدستان وی که یک کارمند دفترخانه اسناد رسمی و سه دلال بنگاه ملکی بودند، به اتهامات سوء استفاده از موقعیت شغلی، جعل و استفاده از اسناد مجعول رسمی، ثبت ملک غیر، کلاهبرداری از طریق انتقال مال غیر، ارتشاء به میزان 17 میلیارد ریال، اختلاس توام با جعل بیش از 150 میلیارد ریال و پولشویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمند مربوطه نیز صادر شد.

این باند با شناسایی زمین‌های رها شده شهرداری اقدام به تهیه نامه‌های جعلی با سربرگ شهرداری کرده و سپس از طریق دفترخانه اسناد رسمی آن را به خریداران بی‌اطلاع منتقل می‌کردند.

شناسایی و برخورد با این گروه با همکاری مدیران شهرداری یزد انجام شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان