۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در پرند تحویل متقاضیان شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای حدود ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند تامین زمین و عقد قرارداد با پیمانکار برای احداث واحدهای مسکونی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 11 هزار و 800 واحد مسکونی در شهر جدید پرند تکمیل و تحویل متقاضیان شد، از برنامه آن شرکت برای افتتاح یک‌هزار و 200 واحد نهضت ملی و 300 واحد مسکن مهر به شرط تأمین خدمات زیربنایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن مهر آن شهر جدید را تشریح کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای حدود 30 هزار و 500 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند تامین زمین و عقد قرارداد با پیمانکار برای احداث واحدهای مسکونی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: در حدود 15 هزار واحد مسکونی در مرحله پایان فونداسیون است و چنانچه تامین خدمات زیربنایی به ویژه آب و فاضلاب انجام شود، حداقل بین یک‌هزار تا یک‌هزار و 200 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

وی در بیان تکمیل واحدهای مسکونی مهر نیز گفت: باقیمانده مسکن مهر پرند، یکهزار و 369 واحد است که این تعداد پروژه‌ها از جمله پروژه‌هایی هستند که عمدتا تعاونی‌ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند. بخشی از آنها مشکلات حقوقی‌شان برطرف شده و در برنامه است تا پایان امسال حدود 300 واحد از این میزان واحد باقیمانده، تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

به گفته صیادی، باقیمانده واحدهای مسکونی مهر که حدود یک‌هزار واحد خواهد بود پیچیدگی‌های زیادی دارند که در صدد رفع مشکلات آنها در زمان مقتضی هستیم.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 11 هزار و 800 واحد مسکونی در شهر جدید پرند بهره‌برداری شد که از این میزان، حدود 11 هزار و 400 واحد مسکن مهر و 496 واحد نهضت ملی مسکن است.

به گفته وی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 8 مدرسه تحویل وزارت آموزش و پرورش و یک فضای درمانی، تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و سه فضای درمانی نیز در حال تکمیل است.

2 پارک در پرند تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود

وی ادامه داد: دو پارک بزرگ شهری نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل می‌شود.

صیادی در خصوص نظارت بر مشاوران املاک و ساماندهی بنگاه‌های املاک در شهر جدید پرند، توضیح داد: حدود 2 ماه این کارگروه تشکیل و کار دنبال شد. بر اساس بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی از شهر جدید پرند، حدود 138 بنگاه متخلف پلمپ شد که این کار تاثیر مناسبی در بازار مسکن پرند گذاشت.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال پیگیری است، گفت: حدود 15 هزار واحد مسکونی خالی پرند شناسایی و به وزارت راه و شهرسازی گزارش شد تا مراحل معرفی واحدها به سازمان امور مالیاتی انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان