برگزاری یادواره شهدا در میادین اصلی تهران

یادواره میدانی شهدا عصر دوشنبه در میادین اصلی و مرکزی تهران از جمله ولیعصر(عج)، ونک، تجریش، امام حسین (ع)، جهاد، فلسطین، انقلاب در حال برگزاری است.

یادواره میدانی شهدا پیش برنامه کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت در میادین اصلی تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یادواره میدانی شهدا عصر دوشنبه در میادین اصلی و مرکزی تهران از جمله ولیعصر(عج)، ونک، تجریش، امام حسین (ع)، جهاد، فلسطین، انقلاب با برگزاری مراسم آیینی، پخش سرود، نماهنگ و سخنرانی و البته خاطره گویی از شهدا در حال برگزاری است.

این یادواره از سری برنامه‌های مرتبط با کنگره 24 هزار شهید پایتخت است.

همچنین همزمان با پخش اذان، نماز جماعت با حضور اقشار مختلف مردم و شرکت کنندگان در این میادین اقامه شد.

برگزاری یادواره شهدا در میادین اصلی تهران

استاندار تهران چندی پیش هدف اصلی تشکیل کنگره 24 هزار شهید پایتخت را زنده نگه داشتن و پیمایش راه شهدا در جامعه عنوان کرده بود.

علیرضا فخاری 13 آبان در مراسم رونمایی از تمبر کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت به خبرنگاران گفته بود: 24 هزار شهید در پایتخت داریم و در این راستا این کمیته‌ها فعال شده‌اند تا کنگره دهه اول بهمن امسال بهمن برگزار شود.

برگزاری یادواره شهدا در میادین اصلی تهران

وی ادامه داد: اقشار مختلف از ارتش و سپاه تا بسیج و حتی اقلیت‌های دینی و از سوی دیگر شهدای حرم، امنیت و سلامت با اهدای جان خود باعث اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

فخاری افزود: امروز شاهد یک تحول سازی جدی در فرهنگسازی هستیم و دهه 80 و نودی ها باید با رشادت‌های این شهدا که در گذشته نه چندان دور زندگی می‌کردند، آشنا شوند.

وی اضافه کرد: اقداماتی که در 28 کمیته انجام شده در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و جزوات و دلنوشته های شهدا و سمفونی اختصاصی چند مرحله یاد و خاطره شاده و سایر بسته‌هایی که در نظر گرفته شده رونمایی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان