سوت زنی، بهره گیری از ظرفیت مردم برای مقابله با مفاسد اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: موضوع سوت زنی از جمله موضوعاتی است که در بسیاری از نقاط دنیا مرسوم و متداول است و مردم در صورت مشاهده و مطلع شدن از هر گونه جرم و فساد اقتصادی موضوع را با مراجع مورد نظر در میان می‌گذارند و همین همراهی و همکاری مردم ثمرات و نتایج بسیاری را با خود به همراه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: مشارکت و همراهی مردم در مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی می‌تواند عرصه را بیش از پیش بر مجرمان و مفسدان اقتصادی تنگ‌تر کند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار حسین رحیمی گفت: موضوع سوت زنی از جمله موضوعاتی است که در بسیاری از نقاط دنیا مرسوم و متداول است و مردم در صورت مشاهده و مطلع شدن از هر گونه جرم و فساد اقتصادی موضوع را با مراجع مورد نظر در میان می‌گذارند و همین همراهی و همکاری مردم ثمرات و نتایج بسیاری را با خود به همراه دارد.

­وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با راه اندازی سامانه‌ای با شماره 096300 آماده دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی است.

­این مقام انتظامی گفت: در روز‌های اخیر شاهد تماس‌های بی شمار شهروندان با این سامانه هستیم، که این نشان دهنده عزم مردم در برخورد با مجرمان اقتصادی است؛ مجرمانی که با اقدامات مجرمانه خود (احتکار، پولشویی، اختلاس، رشا و ارتشا، ربا خواری، تبانی و ...) برای کسب سود‌های باد آورده، مشکلات فراوان و متعددی را در عرصه اقتصادی برای مردم ایجاد می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان