دادگستری سمنان: لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در واحد صنعتی ایوانکی

انفجار و آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی در ایوانکی گرمسار روز ۲۴ دی ماه به مرگ دو نفر منجر شد. دکتر  فرامرز هرمزی استاد گروه مهندسی شیمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان و از پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا از جمله جانباختگان در حادثه آتش‌سوزی در این کارخانه بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم تسریع در شناسایی علت وقوع انفجار در یک واحد صنعتی ایوانکی که منجر به مرگ دو نفر از جمله دکتر هرمزی از دانشمندان برتر ایرانی شد، تاکید کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ محمدجعفر عبدالهی 2 بهمن در بازدید شبانه و غیر رسمی از دادگاه عمومی بخش ایوانکی با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کارکنان قضایی و اداری این نهاد اظهار کرد: موضوع افزایش ضریب ایمنی در واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایوانکی و کشف علت وقوع حادثه در شرکت آرمان‌ صنعت پویش کیمیا به رئیس حوزه قضایی این منطقه تذکر داده شده تا پس از شناسایی مقصرین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
 
رئیس کل دادگستری استان سمنان که در این سفر در جریان روند رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و تاکید کرد: خوشبختانه مسوولان و کارکنان دادگاه عمومی بخش ایوانکی با تسریع در ارائه خدمات قضایی ، خدماتی به روز به مراجعین ارائه می‌دهند.
 
وی افزود: انتظار مراجعین از ارائه خدمات قضایی با کیفیت و متقن، مطالبه به حقی است که بایستی در بهترین زمان ممکن انجام شود.
 
وی با بیان این‌که مراجع قضایی در زمره مهمترین و اثرگذارترین نهادهای حاکمیتی قلمداد می‌شوند، تصریح کرد: بدون شک ورود قانونی کارگزاران و مسوولان قضایی به موضوعات مختلف کارساز است و دستاوردهای عام المنفعه آن نیز باعث افزایش رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه می شود.
 
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به بررسی برخی از پرونده‌ها و اطلاع از کم و کیف رسیدگی‌های قضایی در بخش ایوانکی افزود: علاوه بر این‌که قبل از انجام بازدیدها، علمکرد هر حوزه قضایی تحلیل و بازبینی می‌شود با مطالعه پرونده ها روند های موجود در شعب قضایی مورد ارزیابی های تخصصی و موشکافانه قرار می گیرد.
 
عبدالهی تصریح کرد: وقتی مراجع قضایی به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات قانونی را پیگیری می‌کنند؛ عملکرد حاصله باید به سَمت افزایش خدمت رسانی و کسب بیشترین رضایت مندی عمومی شود.
 
وی عدم اتخاذ تصمیمات نهایی به روزهای منتهی به پایان ماه را از ویژگی مراجع قضایی شبانه‌روزی دانست و گفت: جلوگیری از اطاله دادرسی و انباشت غیرموجه پرونده‌ها در شعب از دیگر مزیت‌های مراجع قضایی شبانه‌روزی‌ است.
 
انفجار و آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی در ایوانکی گرمسار روز 24 دی ماه به مرگ دو نفر منجر شد. دکتر  فرامرز هرمزی استاد گروه مهندسی شیمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان و از پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا از جمله جانباختگان در حادثه آتش‌سوزی در این کارخانه بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان