پنتاگون: آسیب مغزی ۲ نظامی آمریکایی در حمله به عین‌الاسد

معاون سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه با تائید آسیب مغزی ۲ تن از نظامیان آمریکا در حمله به عین‌الاسد، به خبرنگاران گفت: حمله شامگاه شنبه تا به امروز یکی از بزرگترین حملات موشک‌های بالستیک بود که ایالات متحده شاهد انجام آن از سوی شبه‌نظامیان عراقی بوده است.

 2 مقام آمریکایی روز دوشنبه (به وقت محلی) تائید کردند که 2 تن از نظامیان این کشور در حمله موشکی بالستیک به پایگاه عین‌الاسد دچار ضربه مغزی شده‌اند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری ای بی سی، سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه با تائید آسیب مغزی 2 تن از نظامیان آمریکا در حمله به عین‌الاسد، به خبرنگاران گفت: حمله شامگاه شنبه تا به امروز یکی از بزرگترین حملات موشک‌های بالستیک بود که ایالات متحده شاهد انجام آن از سوی شبه‌نظامیان عراقی بوده است.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: 2 نظامی آمریکایی که در جریان حمله موشک‌های بالستیک شامگاه شنبه آسیب مغزی دیده بودند، پس از طی مراحل درمانی، به محل خدمت خود بازگشته‌اند.
 
در همین حال ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) نیز در بیانیه‌ای حمله شامگاه شنبه و ضربه مغزی 2 نظامی آمریکا در این حمله را تائید کرده است.
 
در بیانیه سنتکام آمده است: چندین موشک و راکت بالستیک پایگاه عین‌الاسد را هدف قرار دادند و در حالی که اکثر آنها توسط پدافند هوایی این پایگاه رهگیری و منهدم شدند اما برخی از آنها به اهداف خود اصابت کردند.
 
به نوشته ای بی سی، پیش از این پایگاه‌های آمریکایی در عراق معمولاً با استفاده از راکت و پهپاد مورد حمله قرار می‌گرفتند اما استفاده از موشک‌های بالستیک در حمله شامگاه شنبه تحولی جدید در این حملات محسوب می‌شود.
 
این حملات در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌های فزاینده در منطقه با گذشت بیش از یکصد روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین به اوج خود رسیده و پایگاه‌ها و نیروهای ایالات متحده در منطقه به عنوان حامی اصلی (رژیم) اسرائیل هدف حملات انتقام‌جویانه گروه‌های مقاومت در منطقه قرار گرفته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان