روزنامه دولت : محمد قبادلو ، قربانی فضاسازی سازی اپوزیسیون خارج از کشور شد

باید محمد قبادلو را جدیدترین قربانی گروه‌های ضدایرانی دانست. وی متأثر از فضای رسانه‌ای ایجاد شده توسط گروه‌های ضدایرانی و فضاسازی‌های مسموم علیه نیروهای حافظ امنیت، مرتکب چنین قتلی شد و صبح دیروز پس از طی روند قانونی محاکمه، قصاص شد.

روزنامه ایران نوشت : با اجرای حکم قصاص محمد قبادلو، رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین که پیش‌تر با تروریسم روانی زمینه‌ساز وقوع چنین قتلی شدند، با نعل وارونه، اجرای حکم قصاص را مصداق جنایت دانستند. حتی نماینده پارلمان دولت آلمان نیز که در همکاری با تجزیه‌طلب‌ها در آتش آشوب می‌دمید، مدعی شد قبادلو اساساً بی‌گناه بوده و به صورت نمایشی محکوم شده است. این درحالی است که خانواده او نیز با اذعان به این قتل، خواهان بخشش متهم شده بودند.
 
همزمان با شبکه‌های فارسی زبان خارج‌نشین، برخی از رسانه‌های داخلی نیز با استفاده از عبارت‌هایی مثل «پرابهام» برای پرونده قبادلو، به دنبال ایجاد تشکیک در پرونده محمد قبادلو قاتل شهید کرم‌پور و در نهایت تحت فشار گذاشتن دستگاه قضا برای توقف اجرای حکم قصاص بودند و از سویی دیگر، برخی از سلبریتی‌ها نیز که اجازه اظهارنظر در هر حوزه مرتبط و غیرمرتبطی را به خود می‌دهند، اجرای حکم قصاص محمد قبادلو را محکوم کردند.
 
تجربه این پرونده نشان می‌دهد که بیش از همه، نقش غیرقابل انکار جریان خارج‌نشین آشوب در ترویج خشونت و اعمال مجرمانه به چشم می‌خورد تا آنجا که باید محمد قبادلو را جدیدترین قربانی گروه‌های ضدایرانی دانست. وی متأثر از فضای رسانه‌ای ایجاد شده توسط گروه‌های ضدایرانی و فضاسازی‌های مسموم علیه نیروهای حافظ امنیت، مرتکب چنین قتلی شد و صبح دیروز پس از طی روند قانونی محاکمه، قصاص شد.
 
اشخاص و گروه‌هایی که یک سال قبل مردم ایران را دعوت به آشوب، خشونت و تروریسم می‌کردند، پس از نقد شدن دلارهای وعده‌ داده شده از سوی دولت‌های متخاصم حالا در حال خوشگذرانی هستند. رسانه‌ها با انتشار پست اینستاگرامی از خانواده رضا پهلوی، به این نکته اشاره کردند که دوشنبه شب گذشته و همزمان با انتشار اخبار غیررسمی مبنی بر اعدام قریب‌الوقوع محمد قبادلو، این افراد در حال برگزاری جشن و پایکوبی در امریکا بودند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان