رسانه آمریکایی: ممکن است میشل اوباما جایگزین جو بایدن در انتخابات شود

یک رسانه آمریکایی مدعی شده «میشل اوباما»، همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ممکن است از همین حالا تبلیغات مخفیانه خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ را آغاز کرده باشد و شاید نامزد دموکرات‌ها به جای «جو بایدن» معرفی شود.

یک رسانه آمریکایی مدعی شده همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ممکن است به صورت مخفیانه در حال تبلیغات انتخاباتی باشد.

به گزارش فارس، یک رسانه آمریکایی مدعی شده «میشل اوباما»، همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ممکن است از همین حالا تبلیغات مخفیانه خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر 2024 را آغاز کرده باشد و شاید نامزد دموکرات‌ها به جای «جو بایدن» معرفی شود. 

نیویورک‌پست نوشته باراک اوباما رایزنی‌هایی را با حامیان مالی دموکرات‌ها آغاز کرده و از آنها پرسیده که نظرشان درباره معرفی میشل به عنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 2024 چیست. 

این رسانه مدعی شده که ممکن است در ماه مه جو بایدن اعلام کند که قصد کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی را دارد و در نتیجه، در نشست مجمع حزبی دموکرات‌ها میشل اوباما به عنوان جانشین او معرفی شود. این رسانه نوشته اعلام کناره‌گیری بایدن ممکن است در ماه آگوست، اندکی قبل از برگزاری نشست دموکرات‌ها اعلام شود.

نویسنده این گمانه‌زنی «سیندی آدامز» است که گفته می‌شود در حال حاضر فعالیت روزنامه‌نگاری انجام نمی‌دهد. لحن نوشته او در روزنامه نیویورک‌پست بیشتر به گمانه‌زنی و تحلیل شباهت دارد تا خبر. 

او در بخشی از یادداشت خود نوشته است: «چیزی که کشور الان به آن نیاز دارد یک فرد میانه‌رو است.» او همچنین به نارضایتی‌های عمومی مردم آمریکا از سیاستمداران هر دو حزب نیز اشاره کرده است. 

اظهارات «میشل اوباما» چند هفته قبل توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود. او در مصاحبه‌ای گفته بود که از آنچه در انتخابات بعدی در آمریکا ممکن است اتفاق بیفتد، وحشت دارد.

اوباما در آن مصاحبه گفته بود: «چیزهایی که خواب را از چشم من می‌دزدند وقوع جنگ در بسیاری از مناطق دنیا است و همین‌طور کارهایی که هوش مصنوعی قرار است برای ما انجام دهد و مسئله محیط زیست.»

وی در ادامه اظهاراتش ضمن اشاره به مسائل عنوان شده گفت که نمی‌داند به اندازه کافی در برابر این موضوعات سریع عمل می‌شود یا خیر. او حتی اقداماتی که در حوزه آموزش برای افراد انجام می‌شود را هم مورد سوال قرار داده است و عنوان کرده هیچ کنترلی روی این مسائل وجود ندارد.

وی به طور ویژه در باب انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا گفته بود: از آنچه که قرار است در انتخابات اتفاق بیفتد، وحشت دارم. چرا که مهم است چه کسی رهبر ما شود و به جای ما صحبت کند و مهم است که ما چه کسی را برای این کار انتخاب کنیم.

همسر سابق «باراک اوباما» در باب موضوع مورد مناقشه میان نامزدهای کنونی حزب یعنی «دموکراسی» هم صحبت کرده گفت: ما نمی‌توانیم ساده از کنار دموکراسی به عنوان یک امر بدیهی عبور کنیم و من گاهی اوقات بابت همین موضوع نگران می‌شوم.

میشل اوباما در مورد تاثیر رسانه‌های اجتماعی هم صحبت کرده و عنوان کرده است جای تعجب نیست که به واسطه آنها پر از استرس هستیم چرا که هنوز هم از لحاظ بیولوژیکی به آنها عادت نکرده‌ایم.

اظهارات میشل‌اوباما در مورد نگرانی از انتخابات آینده و اتفاقاتی که قرار است در جریان آن رخ دهد، پس از آن مطرح شد که واشنگتن پست در گزارشی عنوان کرد، باراک اوباما به «جو بایدن» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا توصیه کرده است تا اقداماتی را برای تقویت ستاد انتخاباتی‌اش انجام دهد.

در صورتی که گمانه‌زنی نیویورک‌پست به وقوع بپیوندد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 احتمالاً صحنه رقابت بین میشل اوباما و دونالد ترامپ خواهد شد. 

ترامپ در حال حاضر نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه است و در رأی‌گیری‌های انجام‌شده در دو ایالت موفق شده رقیبانش را با اختلاف شکست دهد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان