امروز، آخرین مهلت شرکت در مزایده اموال تملیکی

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روز ۱۰ بهمن ماه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی مزایده انجام و برندگان اعلام می‌شوند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده فوق العاده 588 اموال منقول این سازمان که از اول بهمن آغاز شده بود، امروز (شنبه، هفتم بهمن) پایان می‌یابد.
 
به گزارش ایرنا، «اردشیر رستمی» با بیان اینکه از ابتدای امسال 26 مرحله فروش اموال منقول این سازمان برگزار شده است، افزود: در مزایده 588 این سازمان 377 دسته کالایی به ارزش 900 میلیارد تومان در 14 استان کشور در معرض فروش گذاشته می‌شود.
 
وی گفت: در این مرحله از مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی، کالاهایی مانند خودروهای مستعمل و وارداتی، ماشین آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب‌بازی به فروش می‌رسد.
 
این مسوول ادامه‌داد: متقاضیان تا پایان امروز فرصت دارند از کالاهای ارائه شده در استان‌های هدف بازدید کرده و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کنند.
 
رستمی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده باید دست‌کم هفت درصد قیمت اعلام شده برای هر کالا را به صورت ودیعه در اختیار سازمان قرار دهند.
 
مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: روز 10 بهمن ماه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی مزایده انجام و برندگان اعلام می‌شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان