پاسخ به سوالات و ابهامات طرح میزبان در رویداد «خانواده میزبان»

چطور می توانیم از کودک یا نوجوان نیازمند سرپرست میزبانی کنیم؟

در این رویداد، نحوه ثبت‌نام و درخواست برای میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست به متقاضیان اعلام خواهد شد.

اولین رویداد ترویجی خانواده میزبان با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم با این طرح انسان‌دوستانه و تشویق آن‌ها به میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، روز دوازدهم بهمن ماه در سالن اجتماعات کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود.

این رویداد که تحت نظارت سازمان بهزیستی و توسط موسسه خیریه طلیعه مهرطاها و با همکاری استارتاپ پرباز و کارخانه نوآوری آزادی برپا می شود، از ساعت 9 تا 12 ادامه خواهد داشت و در آن حدود یک صد خانواده متقاضی میزبانی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با شیوه‌ها و شرایط این طرح آشنا خواهند شد.

پوستر
 
در این رویداد، کارشناسان و روان‌شناسان ، مزایای زندگی در خانواده نسبت به زندگی گروهی در مراکز نگهداری را به صورت علمی و تجربی به مخاطبان توضیح داده و به پرسش‌ها و ابهامات آن‌ها پاسخ خواهند داد.

همچنین، در این رویداد، نحوه ثبت‌نام و درخواست برای میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست به متقاضیان اعلام خواهد شد.

این طرح که در پی اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده 36 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست (مصوب 1392) در بیستم فروردین 1402 اجرا می‌شود، از اواسط بهمن‌ماه امسال در استان تهران آغاز شده و تاکنون تعداد محدودی کودک و نوجوان به خانواده‌های میزبان منتقل شده‌اند.

این رویداد ترویجی رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره 09360986701 برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.
 
پوستر
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر