سازمان جهانی بهداشت: ادعاهای دروغ اسرائیل خطرناک است

سازمان جهانی بهداشت روز جمعه تهمت‌های اسرائیل علیه این نهاد بین‌المللی در خصوص تبانی با حماس در جریان جنگ غزه را رد کرد.

سازمان جهانی بهداشت گفت که ادعاهای دروغ اسرائیل درباره این نهاد بین‌المللی خطرناک بوده و می‌تواند زندگی کارمندان این سازمان را به خطر بیاندازد.
 
به گزارش فارس، سازمان جهانی بهداشت روز جمعه تهمت‌های اسرائیل علیه این نهاد بین‌المللی در خصوص تبانی با حماس در جریان جنگ غزه را رد کرد.
 
«تدروس آدهانوم» رئیس این نهاد بین‌المللی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفت: «چنین ادعاهای نادرستی مضر بوده و می‌تواند کارمندان ما را که جان خود را برای خدمت به افراد آسیب پذیر به خطر می‌اندازند تهدید کند».
 
آدهانوم اضافه کرد: «این سازمان به عنوان نهادی وابسته به سازمان ملل بی‌طرف بوده و در راستای سلامت و رفاه همگان فعالیت می‌کند».
 
این سخنان آدهانوم در واکنش به اظهارات اخیر «ایلون شاهار» نماینده رژیم صهیونیستی در نهادهای بین‌المللی در ژنو مطرح می‌شود.
 
شاهار روز پنجشنبه در نشست شورای اجرایی سازمان جهانی بهداشت گفته بود که جنبش حماس در چارچوبی متعمدانه تمام مناطق غیرنظامی نوار غزه را به مناطق نظامی تبدیل کرده و سازمان جهانی بهداشت این موضوع را نادیده گرفته است که این را بی کفایتی نمی‌توان نامید بلکه تبانی می‌توان نام گذاشت.
 
تدروس آدهانوم در جریان نشست روز پنجشنبه، زمانی که درباره اوضاع در غزه صحبت می‌کرد، در آستانه گریه کردن قرار گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان