چهار هزار تذکر به کسبه اصفهان بدلیل نصب غیرمجاز تابلوی تبلیغاتی داده شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان: تعداد تذکر ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در سال گذشته به عاملان نصب غیرمجاز تابلو در اماکن نامناسب و آزاردهنده برای سایر کسبه و شهروندان ۶ هزار و ۴۱۶ مورد بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: چهار هزار و 478 تذکر بدلیل نصب غیرمجاز تابلوی تبلیغاتی توسط کسبه این شهر در 9 ماه امسال داده شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد تذکر ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در سال گذشته به عاملان نصب غیرمجاز تابلو در اماکن نامناسب و آزاردهنده برای سایر کسبه و شهروندان 6 هزار و 416 مورد بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر، یک هزار و 175 تابلوی نصب شده در محل‌های نامناسب توسط ماموران جمع‌آوری و به انبار منتقل شد و این رقم در سال قبل یک هزار و 289 مورد بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در 9 ماه سالجاری همچنین 702 رفع تخلف با موضوع تابلوهای غیرمجاز از سوی مالکان و مُتصدیان انجام شد و اصلاحات لازم نیز صورت گرفت.

ابوطالبی تصریح کرد: نصب پلاکارد و بَنِر در اماکن غیرمجاز یا بدون هماهنگی نیز از دیگر تخلفات است و بر همین اساس ماموران ما امسال 833 تذکر به خاطیان دادند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان در سال گذشته یک هزار و 295 مورد بود و سال1400 سبب صدور 496 اخطار به شهروندان خاطی شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: همچنین 2 هزار و 609 مورد جمع‌آوری و حمل پلاکارد و بَنِر به انبار در سالجاری به ثبت رسید که نسبت به سال قبل کاهش قابل توجهی داشت.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان بیش از 2 میلیون نفر جمعیت و 15 منطقه شهرداری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان