دستگیری ۳۰ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گرمسار

با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح «آرامش در شهر» به مدت ۲۴ ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح «آرامش در شهر» با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان خبر داد و گفت: در این راستا 30 نفر دستگیر شدند.

به گزارش فارس، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: با هدف تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح «آرامش در شهر» به مدت 24 ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی در شهر گرمسار اجرا شد.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه مأموران انتظامی و با هماهنگی مراجع قضائی در اجرای این طرح، چهار پاتوق معتادان متجاهر جمع‌آوری و پاکسازی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: در این راستا تعداد 30 نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش انواع مواد مخدر دستگیر و مقدار 56 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال و یک لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد که تعدادی از دستگیرشدگان از خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر بودند و یک نفر سارق پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

آقازاده بیان کرد: بقیه افراد هم که از معتادان متجاهر بودند به علت اعتیاد شدید به انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، یک باب منزل مسکونی که به‌عنوان پاتوق استعمال مواد مخدر استفاده می‌شده و نارضایی شدید شهروندان را در پی داشته با حکم قضائی و نصب بنر پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس باقدرت در مقابل هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود مردم شهرستان گرمسار در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان