دلیل درویش برای انتخاب ویرا بعد از یک ماه؛ نمی‌خواستیم تیم پرسپولیس معطل شود!

درویش: آقای اوسمار یکی از ارکان قهرمانی سال قبل بود. بازیکنان هم از حضور اوسمار راضی هستند. بازیکنان و به خصوص بازیکنان جوانی که در حال حاضر در اردوی تیم پرسپولیس به سر می‌برند به شدت از اوسمار و نوع تمرینات او راضی هستند.»

باشگاه پرسپولیس یک ماه پس از استعفای یحیی گل‌محمدی دستیار او را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند!
 
به گزارش فوتبالی، عصر روز گذشته خبری که از چند روز پیش شایعه‌اش مطرح شده بود به صورت رسمی اعلام شد و اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.
 
رضا درویش سرمربی پرسپولیس درباره دلیل این که چرا ویرا را انتخاب کردند به اهمیت زمان اشاره کرده است! اما توضیح نداده که اگر نگران زمان بود چرا زودتر به این تصمیم نرسیده است! 
 
درویش در برنامه فوتبال برتر برای توجیه این مساله حتی پای پپ گواردیولا را  هم وسط کشید. او گفت: «ما دو گزینه دیگر داشتیم و برنامه‌های آنها را گرفتیم و به هیات مدیره دادیم. مساله این است که اگر گواردیولا را هم امشب به ایران بیاوریم نیاز به شناخت از لیگ ایران دارد. اما آقای اوسمار از تیم و بازیکنان شناخت داشتند و برای این که تیم معطل نباشد او را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. 
 
وی افزود: آقای اوسمار یکی از ارکان قهرمانی سال قبل بود. بازیکنان هم از حضور اوسمار راضی هستند. بازیکنان و به خصوص بازیکنان جوانی که در حال حاضر در اردوی تیم به سر می‌برند به شدت از اوسمار و نوع تمرینات او راضی هستند.»  
 
درویش درباره ادامه تکمیل کادر فنی و بازیکنان جدید پرسپولیس هم حرف زد: « قرار است یکی دو مربی به کادر فنی اضافه شود که احتمالا یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی هستند. به زودی دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد که هر دو بازیکن ایرانی هستند.» 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر