بی احتیاطی راننده عراقی؛ سه تانکر سوخت را به خاکستر تبدیل کرد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه: در بررسی‌های عوامل پلیس راه، مشخص شد که سه تانکر حامل سوخت که دو تانکر عراقی حامل نفتا و دیگری ایرانی حامل مازوت؛ در طول یکدیگر در حرکت بود که یکی از تانکر‌های عراقی به علت عدم رعایت فاصله طولی با دو تانکر جلویی برخورد کرد و سبب آتش‌سوزی شدید می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: صبح امروز سه تانکر حامل سوخت در محور دالاهو به اسلام آبادغرب دچار حریق شدند.

سرهنگ عبدالحسین زارع، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با فارس، از وقوع یک فقره تصادف و حریق سه تانکر حامل سوخت خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این تصادف، افزود: ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز یک فقره تصادف در جاده دالاهو به اسلام‌ آبادغرب حوالی روستای خسروآباد گزارش شد که سریعا عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در بررسی‌های عوامل پلیس راه، مشخص شد که سه تانکر حامل سوخت که دو تانکر عراقی حامل نفتا و دیگری ایرانی حامل مازوت؛ در طول یکدیگر در حرکت بود که یکی از تانکرهای عراقی به علت عدم رعایت فاصله طولی با دو تانکر جلویی برخورد کرد و سبب آتش‌سوزی شدید می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه با فرار رانندگان تلفات جانی در پی نداشته، اما سه تانکر سوخت کاملا طعمه حریق شده‌اند.

زارع تصریح کرد: در این حادثه بلافاصله جاده قدیم خسروآباد جایگزین شد و گره ترافیکی در این محور حاصل نشد.

وی در پایان از مسوولان و دست‌اندرکاران مستقر در مرز درخواست کرد؛ که زمانی که رانندگان خارجی از مرزهای استان وارد کشور می‌شوند قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه‌های ترافیکی به خصوص در شرایط خاص جوی را در قالب بروشورهایی دو زبانه در اختیار آن‌ها قرار دهند تا با مطالعه‌ آن، شاهد چنین حوادثی در سطح جاده‌های استان نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان