طلسم علیرضا فغانی برای عراق؛ چهار بازی، چهار باخت!

وقتی عراق به گل دوم رسید، علیرضا فغانی داور ایرانی، تصمیمی گرفت که شاید عراقی‌ها هیچ‌گاه فراموش نکنند.

 بدبین‌ترین هوادار عراقی هم فکر نمی‌کرد در دو دقیقه رویای صعود بر باد برود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن رفت. «شیرهای بین‌النهرین» تا دقیقه 68 یک بر صفر عقب بودند، اما در هشت دقیقه ورق را برگرداندند و دو بر یک پیش افتادند. وقتی عراق به گل دوم رسید، علیرضا فغانی داور ایرانی، تصمیمی گرفت که شاید عراقی‌ها هیچ‌گاه فراموش نکنند.

او ایمن حسین زننده گل دوم عراق را به دلیل شادی گل جنجالی با کارت زرد دوم جریمه از زمین اخراج کرد. در حالی که زمان زیادی تا پایان بازی و صعود عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها نمانده بود، اردن در دقایق 5+90 و 7+90 دو گل زد و کامبکی دیوانه‌وار را ثبت کرد.

جالب اینجاست که فغانی تاکنون چهار بار برای عراق سوت زده و این تیم در هر چهار دیدار شکست خورده است. سال 2014 عراق در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف استرالیا رفت و یک بر صفر شکست خورد. در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2015 عراق با نتیجه مشابهی به ژاپن باخت.

در مرحله گروهی جام جهانی 2018 استرالیا بار دیگر با قضاوت فغانی و این بار دو بر صفر از سد عراق شکست. امروز هم در حالی که عراقی‌ها فاصله‌ای تا کسب پیروزی و صعود نداشتند، طلسم علیرضا فغانی داور ایرانی برایشان پابرجا ماند و سه بر دو باختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان