ستاره سابق فوتبال پس از تعویض درگذشت!

لوئیس تخادا، مهاجم پانامایی، در سن ۴۱ سالگی درگذشت. پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در ژانویه ۲۰۲۳، تجادا به فوتبال ادامه داد و در لیگ‌های سطح پایین بازی می‌کرد.

لوئیس تخادا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال پاناما، بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس تخادا، مهاجم پانامایی، در سن 41 سالگی درگذشت. پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در ژانویه 2023، تجادا به فوتبال ادامه داد و در لیگ‌های سطح پایین بازی می‌کرد.

در جریان بازی روز یکشنبه او ناگهان احساس ناراحتی کرد و درخواست تعویض داشت. مدت کوتاهی پس از تعویض او بیهوش شد و با آمبولانس به کلینیک نزدیک ورزشگاه منتقل شد.

با این حال تلاش برای احیای تخادا راه به جایی نبرد و گفته می‌شود که ایست قلبی باعث مرگ زودهنگام او شده است.

لاورنتینو کورتیزو، رئیس جمهور پاناما، در پیامی نوشت: "با تاسف از لوئیس کارلوس "ماتادور" تخادا، گلزن افسانه‌ای تیم ملی پاناما خداحافظی می‌کنیم. میراث او در فوتبال پاناما برای همیشه ماندگار خواهد بود."

پاناما در سال 2018 برای اولین‌بار در تاریخ در جام جهانی شرکت کرد. تخادا دو بار در این رقابت‌ها به میدان رفت. او در بازی مقابل بلژیک و تونس برای کشورش بازی کرد. در مجموع، این مهاجم 108 بازی ملی انجام داد و 43 بار گلزنی کرد. او بهترین گلزن فوتبال کشورش شناخته می‌شد.

اتحادیه فوتبال پاناما در بیانیه‌ای درباره درگذشت تخادا نوشت: "گلزن تاریخی تیم ملی پاناما، مهره‌ای تعیین کننده در راهیابی به اولین جام جهانی فوتبال ما در سال 2018 بود. ما صمیمانه به خانواده او، کل خانواده فوتبال و ورزش پاناما تسلیت می‌گوییم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان