رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره افزایش نرخ دلار : هدف دشمن بهم ریختن سیاست و اقتصاد ایران است

هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت و به هم ریختن سامان سیاسی کشور بود. در آن دوره بود که نرخ دلار افزایش پیدا کرد و طی زمانی دولت بر شرایط مسلط شد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص افزایش نرخ دلار گفت: دشمن فضایی را طراحی کرده تا در اقتصاد تکانه‌هایی ایجاد کند و به مردم فشار بیاورد. همانطور که سران برخی کشورها در حاشیه جلسات به رئیس جمهور می‌گویند آمریکایی‌ها گفته‌اند که هدف گذاری روی اقتصاد ایران است.
 
سپهر خلجی روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه استان البرز در استانداری، گفت: خبرنگاران اتاق فکر دولت در استان البرز هستند که می‌توانند در امور مشورت دهند و با انتقادات خود توجه استان را به موضوعات و مسائل جلب کنند تا آن مشکل حل شود.
 
خلجی افزود: انتظار و خواهش ما این است که خبرنگاران به پیشرفت استان کمک کنند چون البرز به رغم ظرفیت‌های بالا و با این همه جمعیت و ظرفیت صنعتی، همچنان عقب مانده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این استان شاخص‌های لازم را ندارد چون سایه تهران روی سر آن است و در این شرایط توجه لازم به استان و حق استان ادا نمی‌شود.
 
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: البرز با این زیرساخت‌ها باید بیشتر از این پیشرفت می‌کرد با این حال استان در بسیاری از شاخص‌ها طی دو سال گذشته چند پله ارتقا پیدا کرده است.
 
وی در ادامه در خصوص عملکرد دو ساله دولت با بیان اینکه این دولت در شرایطی کار را شروع کرد که کرونا وجود داشت، 480 هزار میلیارد بدهی روی دوش دولت بود، مدارس و کسب و کارها تعطیل و وضعیت سختی بر کشور حاکم بود و تحریم و عدم فروش نفت باعث عدم تحقق منابع درآمدی شده بود، گفت: در این دو سال به ویژه ماه های اول اقدامات وسیع و اثرگذاری با محوریت رئیس جمهور انجام شد. از کرونا عبور کردیم، مدارس و دانشگاه و کسب و کار فعال و دوباره همه چیز به شرایط خود برگشت و شاخص‌های آمار در حوزه تورم از 60 درصد کاهش پیدا کرد و به کانال 40 درصد آمد.
 
وی ادامه داد: اقداماتی خوبی شد تا اینکه توطئه طراحی شده 1401 رخ داد و فشار سنگینی به کشور وارد شد، هدف هم جلوگیری از پیشرفت و به هم ریختن سامان سیاسی کشور بود. در آن دوره بود که نرخ دلار افزایش پیدا کرد و طی زمانی دولت بر شرایط مسلط شد. الان هم همین فضا را دشمن طراحی کرده تا در اقتصاد تکانه‌هایی ایجاد کند تا به مردم فشار بیاورد. همانطور که سران برخی کشورها به رئیس جمهور می‌گویند ما اطلاع داریم و آمریکایی‌ها گفته‌اند که هدف گذاری روی اقتصاد ایران است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط که بار انبوهی از مشکلات به روی دوش دولت است کارهای بزرگی در بحث رفع تحریم‌ها انجام شده‌است، افرایش فروش نفت از 400 هزار بشکه به 1.5 میلیون بشکه، رتبه بندی معلمان بعد از 15 سال و افزایش 30 درصدی حقوق معلمان انجام شد.
 
خلجی گفت: اخیرا یازدهمین پرتاب ماهواره را هم انجام داده‌شد، صنعت فضایی کشور در این دولت پس از دوره‌ای که به سمت محدودسازی آن رفتند و ضربه بزرگی به بخش علمی زدند، احیا شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان