رئیس دیوان عالی کشور: ریشه مشکلات به توطئه های دشمن و عناصر نفوذی باز می گردد

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری: در طول گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی؛ دشمن از هیچ شرارتی علیه انقلاب کوتاهی نکرده، به طوری که ریشه هر مشکلی که در کشور به وجود آمده به توطئه دشمنان باز می‌گردد که از همان ابتدا در تلاش بودند از طریق عناصر نفوذی و توطئه مسیر انقلاب را ببندند.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در طول گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی؛ دشمن از هیچ شرارتی علیه انقلاب کوتاهی نکرده، به طوری که ریشه هر مشکلی که در کشور به وجود آمده به توطئه دشمنان باز می‌گردد که از همان ابتدا در تلاش بودند از طریق عناصر نفوذی و توطئه مسیر انقلاب را ببندند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در آستانه ایام مبارک فجر قرار داریم، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و سرمایه گذاری گران سنگ ملت در تقدیم شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران را به ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی ایران با این کیفیت و ابعاد در 14 قرن بعد از ظهور اسلام در دنیا بی سابقه بود، امام راحل که تربیت یافته مکتب امام صادق(ع) و قطره ای در اقیانوس بیکران ولایت الهی بودند و ملت شریف و بزرگوار ایران در تبعیت از آن امام بزرگوار، راهی را گشودند که بدیل و نظیر آن در انقلاب های دیگر یافت نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر معارف دینی و هدایت های الهی است که سرچشمه آن همان ولایتی است که خداوند به وسیله پیامبر (ص) به امت اسلامی عرضه داشت، ولایتی که خداوند در قرآن کریم از آن به عنوان اتمام نعمت یاد کرده است.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت کشور در همه عرصه ها فراهم کرد، افتخاراتی را که امروز در عرصه علم و دانش شاهدیم ثمره انقلاب و خون شهداست، مشکلاتی که وجود دارد به دلیل عملکرد ناصحیح برخی کارگزاران است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: در طول گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی؛ دشمن از هیچ شرارتی علیه انقلاب کوتاهی نکرده، به طوری که ریشه هر مشکلی که در کشور به وجود آمده به توطئه دشمنان باز می‌گردد که از همان ابتدا در تلاش بودند از طریق عناصر نفوذی و توطئه مسیر انقلاب را ببندند.

وی افزود: توطئه های دشمن با بصیرت امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری و حضور تمام قد مردم مؤمن و فهیم در صحنه های مختلف خنثی شد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه باید قدردان این نعمت بود، تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در عصر و دوران ما نعمت ولایت را به ما عنایت فرمود و باید با خدمت به مردم عزیز که از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب، ولایت فقیه و مقاومت ایستادند وظیفه خود را به این انقلاب ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در پایان خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای مرور گذشته قبل از انقلاب و شکرگزاری نسبت به ارزش هایی است که انقلاب اسلامی برای کشورمان به ارمغان آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان