رنگ‌های زمستانی برای چیدمان اتاق‌

یافتن ترندهای رنگی زمستانی مناسب برای هر خانه به دو عنصر اساسی متکی است؛ اولا باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما و اعضای خانواده‌تان باشد

رنگ‌های زمستانی برای چیدمان اتاق‌

تحریریه زندگی آنلاین : یافتن ترندهای رنگی زمستانی مناسب برای هر خانه به دو عنصر اساسی متکی است؛ اولا باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما و اعضای خانواده‌تان باشد؛ دوما اینکه بتوانند خانه شما را به مکانی گرم و دنج تبدیل کنند.با فرا رسیدن ماه های سرد سال بسیاری از ما تمایل داریم زمان بیشتری از شبانه روز را در منزل سپری کنیم. در نتیجه توجه به چیدمان خانه هم برایمان مهم‌تر می‌شود. علاوه بر فضای خانه و نحوه چیدمان لوازم، رنگ هایی که در دکوراسیون منزل استفاده می کنیم نیز در روحیه و ایجاد یک فضای گرم و صمیمی تاثیر به سزایی دارند. رنگ هایی در دکوراسیون منزل خود به کار می بریم، بیانگر شخصیت ما هستند و به طور مستقیم بر روحیه ما تاثیر می گذارند. در ادامه با معرفی زیباترین رنگ های دکوراسیون زمستانی 2024 با ما همراه باشید.

1- کله‌غازی

آبی اقیانوسی، کله غازی یا Teal یکی از بهترین رنگ های دکوراسیون برای خوشامدگویی به زمستان است. این رنگ ترکیبی از رنگ سبز و آبی است که با درصد برابر با یکدیگر ترکیب شده اند و نشاط و آرامش را به فضای زندگی شما می آورد. رنگ آبی اقیانوسی در دکوراسیون داخلی منزل جلوه ای سلطنتی داشته و وقار خاصی را در فضا ایجاد می کند. تناژ سبز این رنگ موجب ایجاد فضایی دراماتیک و منسجم شده و استفاده از آن در مکان هایی که افراد زیادی در آنجا جمع می شوند، مانند اتاق نشیمن و غذاخوری ایده آل است. این رنگ یک انتخاب فوق العاده برای چیدمان منزل در فصول سرد سال است.

بیشتربخوانید:

تغییر رنگ آشپزخانه؛ پیشنهادی که شما را وسوسه می‌کند!

 

 

 

2- اُخرایی

اُخرایی یا گل ماشی رنگ زرد مایل به قهوه ای است که هم به صورت روشن و هم تیره وجود دارد. این رنگ یک انتخاب عالی برای دکوراسیون زمستانی به حساب می آید و حس مثبت و شادی را در فضای خانه برمی انگیزد. به دلیل وجود ظرافت رنگ زرد در این رنگ، در کنار همه‌ چیز بخوبی عمل می کند و به افزایش گرمای محیط کمک می کند. استفاده از این رنگ در فضاهایی از خانه که فعالیت و معاشرت بیشتری صورت می گیرد مانند اتاق نشیمن و همچنین برای آوردن انرژی و نشاط به فضای اتاق خواب عالی است.

3- سیاه و سفید

دکوراسیون سیاه و سفید یکی از بهترین و ساده ترین تم های طراحی در دکوراسیون داخلی است که چیدمانی متفاوت و دراماتیک در منزل شما خلق می کنند. این ترکیب رنگ، یکی از اصلی ترین ابزارهای کارشناسان دکوراسیون داخلی برای نظم دهی و ایجاد یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد هستند. با استفاده از دو رنگ سیاه و سفید کنتراست بالایی در دکوراسیون داخلی خلق خواهید کرد و در صورتی که به رنگ های ملایم تر علاقه دارید، می توانید از تناژهای مختلف خاکستری نیز در چیدمان منزلتان بهره ببرید. هر دو گزینه، زمینه ای عالی برای استفاده از مبلمان ها و لوازم رنگارنگ هستند و گرمابخش فضای منزل شما خواهند بود.

4- طلایی

طلایی یک رنگ لوکس و پر زرق و برق در دکوراسیون داخلی است که از گذشته تا کنون در فضاهای شاهانه و متجملانه مورد استفاده قرار می گیرد. از تزئینات و جزئیات طلایی رنگ گرفته تا دیوارها و سقف های تمام طلایی، استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی فضایی گرم، شیک و موقر را در منزل شما خلق می کند. این رنگ علاوه بر تاثیر مثبتی که بر خلق و خو دارد، در ترکیب با بسیاری از رنگ ها از سفید گرفته تا سیاه، فضایی آرامش بخش، انرژی زا، دنج و دلپذیر به خانه شما می آورد.

 بیشتربخوانید:

6 نکته مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن

 

 

 

5- سبز جنگلی

سبز جنگلی نوعی رنگ سبز با تناژ تیره است که طبیعت زیبا و آرامش‌بخشی را تداعی می‌کند؛ چیزی که امروز سهم چندان زیادی در زندگی شهرنشینی ما انسان ها ندارد. این رنگ پیوند قدرتمندی با طبیعت دارد و شکوه و عظمت جنگل های باستانی را به خاطر ما می آورد. به همین دلیل استفاده از آن در دکوراسیون داخلی، فضایی گرم و آرامش بخش را به ارمغان می آورد. بهتر است این رنگ را با رنگ‌های روشن‌تری از دسته رنگ‌های گرم ست کنید. می توانید از رنگ های به کاررفته در طبیعت برای این کار الهام بگیرید.

6- سرمه‌ای

سرمه ای قرن‌هاست که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ همیشه محبوب سرشار از احساس است و مانند رنگ سبز می تواند تسکین دهنده و آرامش بخش باشد. رنگ آمیزی دیوارها به رنگ سرمه ای راه حلی عالی برای گرما بخشیدن به فضای اتاق در فصول سرد سال است که فضایی آرامش بخش و گرم برای استراحت و وقت گذرانی را در خانه به ارمغان می آورد.

بیشتربخوانید:

طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک مینیمالیسم

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان