جریمه ایران از سوی AFC قبل از دیدار با سوریه

فدراسیون فوتبال ایران باید این جریمه را ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ صدور این حکم به AFC پرداخت کند و همچنین به فدراسیون هشدار داده شده که در صورت تکرار این تخلف، ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه نساجی را جریمه کرد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد. فدراسیون فوتبال ایران به خاطر ورود یکی از هوادارانش به زمین در جریان دیدار ایران و امارات در جام ملت‌های آسیا مبلغ 3000 دلار جریمه نقدی شد. فدراسیون فوتبال ایران باید این جریمه را ظرف مدت 30 روز از تاریخ صدور این حکم به AFC پرداخت کند و همچنین به فدراسیون هشدار داده شده که در صورت تکرار این تخلف، ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین باشگاه نساجی مازندران را به خاطر تخلفاتی که در بازی با الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مرتکب شد، در مجموع 22 هزار دلار جریمه کرد.

نساجی به خاطر رفتار هوادارانش در پرتاب نارنجک‌های دست‌ساز، بطری و اشیای دیگر به زمین 7000 دلار و به دلیل رعایت نکردن قوانین مرتبط با سازماندهی بازی‌ها (نقض ماده 64 آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا) و آیین نامه ایمنی 15 هزار دلار جریمه شد.

نساجی نیز باید ظرف مدت 30 روز از تاریخ صدور این حکم جریمه مالی را پرداخت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان