خبری از تقابل بین مسی و رونالدو نیست! / مسی پیراهن الهلال را نمی پوشد

اینکه رونالدو در دیدار مقابل اینترمیامی حضور ندارد باعث به وجود آمدن شایعاتی از سوی رسانه‌های عربستانی شد که لئو قرار است در تاریخ هشتم فوریه با پیراهن الهلال مقابل النصر به میدان برود.

یک روز قبل از تقابل النصر و الهلال، لیونل مسی با اینتر میامی در ژاپن برای بازی دوستانه مقابل ویسل کوبه به سر می‌بَرد.

به گزارش طرفداری، لیونل مسی به همراه اینتر میامی در اولین بازی تدارکاتی این تیم در عربستان مقابل الهلال تن به شکست 4-3 داد و حالا این تیم آمریکایی در دومین بازی مقابل النصری قرار می‌گیرد که کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

اینکه رونالدو در دیدار مقابل اینترمیامی حضور ندارد باعث به وجود آمدن شایعاتی از سوی رسانه‌های عربستانی شد که لئو قرار است در تاریخ هشتم فوریه با پیراهن الهلال مقابل النصر به میدان برود.

روزنامه سعودی اسپورت در خبری عجیب مدعی شده بود که مسی با پیراهن الهلال در دیدار الهلال و النصر در 8 فوریه به میدان خواهد رفت.

برنامه‌های فشرده اینتر میامی اما خلاف این ادعا را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که به این زودی‌ها دیگر خبری از تقابل بین مسی و رونالدو و اینکه لئو با پیراهن الهلال مقابل النصر بازی کند، نخواهد بود.

باشگاه آمریکایی اینتر میامی پس از بازی دوستانه مقابل النصر خاک عربستان را ترک خواهد گفت. مسی و هم‌تیمی‌هایش در چهارم فوریه در هنگ‌کنگ حضور خواهند داشت و سه روز پس از آن هم در ژاپن هستند تا دیداری دوستانه مقابل ویسل کوبه برگزار کنند.

در نهایت اینتر میامی در آخرین بازی تدارکاتی خود در 15 فوریه به مصاف نیولز اولد بویز می‌رود و یک هفته بعد هم مسابقات رسمی این تیم در لیگ MLS شروع خواهد شد.

بدین‌ترتیب و با توجه به برنامه فشرده اینتر میامی این ادعای سعودی‌ها که قرار است او با پیراهن الهلال در هشتم فوریه مقابل النصر بازی کند، از اساس کذب بوده و رد می‌شود.

لیونل مسی در تابستان با بالاترین پیشنهاد از سوی باشگاه الهلال مواجه شد اما او اینترمیامی را انتخاب کرد. هواداران الهلال هنوز بی‌خیال مسی نشده‌اند و رویای حضور این بازیکن را در تیم خود دارند. گفتنی است دو تیم الهلال و النصر در تاریخ هشتم فوریه (19 بهمن) در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان