قابلیت جادویی گلکسی S۲۴ اولترا به مرورگر مایکروسافت اج می‌آید

مایکروسافت یکی از جنجالی‌ترین قابلیت‌های گوشی گلکسی S۲۴ سامسونگ را به مرورگر اج اضافه می‌کند.

احتمالاً مایکروسافت قابلیت جست‌وجوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی Circle to Search گوگل را به مرورگر اج اضافه خواهد کرد و نام آن را Circle to Copilot خواهد گذاشت. این قابلیت می‌تواند جست‌وجوهای وب را مستقیماً از متن یا تصاویر با حرکت دایره‌ای ماوس انجام دهد.

به گزارش زومیت، قابلیت جدید مایکروسافت ممکن است درنهایت Circle to Search with Copilot نام بگیرد. این ویژگی احتمالاً به شما اجازه می‌دهد تا جست‌وجوهای وب را مستقیماً از متن یا تصاویر برجسته، با حرکت دایره‌ای ساده از موس، راه‌اندازی کنید.

سامسونگ در رویداد آنپکد امسال برای اولین‌بار ابزار Circle to Search را برای سری گلکسی S24 معرفی کرد و پس از مراسم اعلام شد که این قابلیت تا 31 ژانویه (11 بهمن) به گوشی گوگل مدل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو اضافه خواهد شد.

قابلیت جادویی گلکسی S24 اولترا به مرورگر مایکروسافت اج می‌آید

کاربران می‌توانند به‌کمک Circle to Search، دور بخشی از تصویر یا متن مدنظر خود در صفحه دایره بکشند تا از‌طریق دستیار هوش مصنوعی گوگل به اطلاعات بیشتری درباره‌ی همان قسمت دست پیدا کنند.

وب‌سایت Windows Report تنظیمات جدیدی در جدیدترین نسخه‌ی مرورگر اج در کانال Canary کشف کرده است که نشان می‌دهد مایکروسافت پشتیبانی از حرکت موس را به کوپایلت اضافه کرده است تا قابلیتی شبیه به Circle to Search را در مرورگر اج فراهم کند.

Circle to Copilot هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد ا؛ما پس از انتشار عمومی، با کشیدن دایره در هر نقطه از مرورگر، پنل کناری کوپایلت ظاهر می‌شود. در‌حال‌حاضر ت،نها کاری که این ابزار انجام می‌دهد، کپی‌کردن اسکرین‌شات صفحه‌نمایش در چت‌باکس کوپایلت است؛ اما احتمالاً بهبود خواهد یافت؛ زیرا مایکروسافت هنوز در حال کار روی آن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان