وزیر راه و شهرسازی : تا پایان سال جاری ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور احداث می شود

مهرداد بذرپاش یکی از مهمترین پروژه های افتتاح شده این سفر را دستاوردهای توسعه های روستایی نام برد و به طور مشخص از جاده ۸۹ کیلومتری ساخته شده برای مردم بشاگرد نام برد.

وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از 32 پروژه راهداری و 67 پروژه روستایی به طول 752 کیلومتر در استان هرمزگان، با اشاره به جایگاه استراتژیک استان هرمزگان در ترانزیت کالا به عنوان یک بخش اساسی از کریدور شمال به جنوب کشور گفت: وقتی از استان هرمزگان صحبت می شود، باتوجه به دسترسی به آب های آزاد، اهمیت جغرافیایی سیاسی و پهنه حدود 1000 کیلومتری ساحلی، یک مرکز مولد اقتصادی کشور مدنظر است؛ لذا زیرساخت های حمل و نقلی به ویژه محورهای مواصلاتی این استان اهمیت زیادی پیدا می کند. 

وزیر راه و شهرسازی : تا پایان سال جاری 3000 کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور احداث می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در این استان به بهره برداری رسیده است، یک دستاورد بزرگ است اما با توجه به اهمیت این استان همچنان نیاز است که این نهضت خدمت رسانی را با سرعتی بیشتر پیش ببریم.  

مهرداد بذرپاش یکی از مهمترین پروژه های افتتاح شده این سفر را دستاوردهای توسعه های روستایی نام برد و به طور مشخص از جاده 89 کیلومتری ساخته شده برای مردم بشاگرد نام برد.  

وزیر راه و شهرسازی گفت:آنچه برای مردم بشاگرد رخ داد، تلاشی بسیار ستودنی از سوی همکاران خوب ماست، متاسفانه در تمام این سال ها نام بشاگرد عزیز و مظلوم با محرومیت عجین شده است، محرومیتی که بخش مهمی از آن به دلیل عدم وجود راه های مناسب بوده است.  

وزیر راه و شهرسازی افزود: ما امروز شاهد افتتاح 89 کیلومتر از جاده های روستایی در بشاگرد عزیز هستیم و انشالله این پروژه تا پایان سال به 122 کیلومتر می رسد؛ البته یکی دیگر از کارهایی که باید انجام بگیرد تلاش برای ایجاد راه های مواصلاتی اصلی است که امیدواریم ضمن توسعه راه های روستایی بشاگرد، هدف گذاری برای محورهای مواصلاتی این منطقه از کشورمان هم صورت پذیرد.  

وزیر راه و شهرسازی تحقق احداث 3000 کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور تا پایان سال جاری را خبری بسیار خوب و ارزشمند خواند که نقطه امیدواری برای توسعه و پویایی کشور به ویژه برای روستاییان شریف کشورمان است.

بذرپاش با اشاره به اهمیت راهبردی استان هرمزگان از عزم وزارت راه وشهرسازی برای تخصیص بخش قابل توجهی از سهمیه قیر و نیز تخصیص منابع اعتباری مطلوب در راستای سرعت گرفتن اجرای پروژه ها و عملیات اجرایی در حوزه راهداری استان هرمزگان خبر داد.  

او با بیان این که در آستانه سفرهای نوروزی قرار داریم و استان هرمزگان از مقاصد گردشگری سفرهای نوروزی به شمار می آید، پیش بینی تمهیدات لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز در سفرهای نوروز را مورد تاکید قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان