ستاره منچستر یونایتد به لیگ کره می‌رود

لینگارد که از هفت سال عضو باشگاه منچستریونایتد بود، در سال ۲۰۲۲ و پس از پایان مهلت قراردادش تصمیم گرفت این باشگاه را برای کسب تجربه جدید ترک کند.

جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد، قصد دارد به باشگاه اف سی سئول در کره جنوبی ملحق شود.

لینگارد که از هفت سال عضو باشگاه منچستریونایتد بود، در سال 2022 و پس از پایان مهلت قراردادش تصمیم گرفت این باشگاه را برای کسب تجربه جدید ترک کند.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به ناتینگهام فارست پیوست، اما نتواتست انتظارات را در این تیم برآورده کند و در پایان فصل گذشته از این باشگاه هم جدا شد تا راهی تیم دیگری شود.

با این حال، این بازیکن از آن زمان تا به حال هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده و در حال انجام تمرینات برای حفظ آمادگی فیزیکی و روحی به صورت شخصی است، اما به نظر می‌رسد که قرار است به زودی پیراهن تیم جدیدی را به تن کند.


اسکای اسپورت خبر داده که این ستاره سابق شیاطین سرخ برای امضای قراردادی دو ساله با باشگاه سئول اف سی که در لیگ کره جنوبی حضور دارد به توافق رسیده و قرار است به این باشگاه ملحق شود.

لینگارد قرار است در طی چند روز آینده به کره جنوبی پرواز کند تا قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی به امضا برساند و به نظر می‌رسد که تغییر مدیر برنامه برای او جواب داده است.

منبع: ورزش سه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان