تولید انبوه کنف هندی در مزارع/ از گونی بافی تا کیف برند (فیلم)

تولید انبوه کنف هندی در مزارع را ببینید. از این محصول در تولید گونی تا کیف برند استفاده می‌شود.

تولید جوت یا کنف هندی در دوران حاکمیت بریتانیا بر هند، بخش مهمی از اقتصاد هند بود و پارچه گونی شکل هندی به سراسر جهان صادر می‌شد.

به گزارش عصرایران به نقل از بیزینس استاندارد، در سال‌های گذشته استفاده از جوت یا کنف هندی به عنوان جایگزین جدید پلاستیک افزایش یافته و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند، ارزش بازار این محصول تا سال 2024  و تنها در صنعت کیف جهان به 3 میلیارد دلار برسد.

در حال حاضر سوپر برندهای جهان استفاده از کنف هندی را برای تولید کیف و صندل در دستور کار خود قرار داده و در تلاش برای درآمدزایی پر سود از این محصول هستند.

هند و بنگلادش به عنوان اصلی‌ترین تولیدکنندگان این محصول و به خاطر دستگاه‌های فرسوده و نبود امکانات قادر به تبدیل آن به محصولات پر بازده مانند فرش، صندل، کیف نیستند و آن را به صورت ماده اولیه یا گونی می‌فروشند.

هند در ماه گذشته و به عنوان راهکاری برای کاهش مصرف پلاستیک و افزایش تولید داخلی از صنعت کنف خود دستور بسته بندی اجباری 100 درصد مواد غذایی کیسه‌های کنفی را صادر کرد.

تولید گیاه کنف به تولید اکسیژن در جو و جذب دی اکسید کربن کمک خواهد کرد و اقدامی در جهت تولید پایدار به شمار می‌آید.

این اقدام 65 درصد از کنف تولیدی این کشور را مصرف خواهد کرد و در ارتقای معیشت 40 هزار خانوار در مزارع اثرگذار خواهد بود

 

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان