دستگیری سرکرده باند آدم ربایی در خراسان شمالی

در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه سرکرده باند ربایش یک پسر نوجوان ۱۷ ساله در استان گلستان در حال حاضر در سطح شهرستان مانه و سملقان حضور دارد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی) از دستگیری سرکرده باند آدم ربایی که در استان گلستان اقدام به ربایش یک پسر نوجوان 17 ساله کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش ایسنا؛ سرهنگ مهدی مهران‌فر اظهارکرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه سرکرده باند ربایش یک پسر نوجوان 17 ساله در استان گلستان در حال حاضر در سطح شهرستان مانه و سملقان حضور دارد، بلافاصله رسیدگی به موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 
 
وی با اشاره به اینکه این فرد با سرعت عمل ماموران شناسایی و بلافاصله دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به ربودن یک نوجوان 17 ساله به همراه 3 نفر دیگر از همدستانش در استان گلستان اعتراف کرد و در نتیجه برای انجام اقدامات قانونی به پلیس آگاهی استان گلستان تحویل داده شد. 
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان