BYD یوان آپ : این کراس اوور ۱۴ هزار دلار ارزش دارد (+عکس)

یوان آپ از اسفند ماه وارد بازار چین می شود و بعد از آن نیز احتمالا راه سفر به خارج را پیش می گیرد. این خودرو در تریم پایه ۱۴ هزار دلار قیمت دارد.

عصر ایران- یوآن آپ نام کراس اوور الکتریکی جدید بی وای دی است که تصاویر رسمی آن در رسانه های چینی منتشر شده است. این خودرو براساس نسخه 3.0 ئی-پلتفرم بی وای دی توسعه یافته  که سال پیش معرفی شد.

یوآن آپ از زبان طراحی دراگون فیس کمپانی بی وای دی استفاده می کند که موجب شده تا شباهت های زیادی به دیگر محصول این کمپانی یعنی سانگ ال داشته باشد چراغ های ال ئی دی در قسمت هدلایت، سانروف بزرگ، دستگیره های مخفی، پنل های پلاستیکی حجیم در قسمت های مختلف بدنه و رینگ های آلومینیومی 5 پر از جمله ویژگی های ظاهری یوآن آپ هستند.

بی وای دی یوان آپ از منظر ابعاد، برابر با 4310 میلیمتر در طول، 1830 میلیمتر در عرض و 1675 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2620 میلیمتر است.

این خودرو با توجه به تریم، دو گزینه در بخش پیشرانه دارد: نسخه پایه با تک موتور الکتریکی 94 اسب بخاری و دیگری تریم 174 اسب بخاری که این مدل هم یک موتور الکتریکی دارد. بیشینه سرعت یوان آپ برابر با 160 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش باتری نیز دو گزینه وجود دارد: 32 کیلووات ساعت با برد حرکتی 301 کیلومتر و دیگری 45.1 کیلووات ساعت با برد حرکتی 401 کیلومتر.

یوان آپ از اسفند ماه وارد بازار چین می شود و بعد از آن نیز احتمالا راه سفر به خارج را پیش می گیرد. این خودرو در تریم پایه 14 هزار دلار قیمت دارد.

BYD یوان آپ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان