تداوم خروج نقدینگی از بورس / ریزش شاخص کل

امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

شاخص کل بورس در میانه معاملات امروز با ریزش 5351 واحدی مواجه شده است.
 
به گزارش مهر، در 1 ساعت و 52 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 2,437 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، 8% افزایش داشته است. اما نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، 10% کاهش داشته است.
 
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش 825 میلیارد تومان را نشان می‌دهد.
 
امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم 90 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این در حالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.
 
برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از 1,039 میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است.
 
خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد.
 
امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت برای دومین روز متوالی با ثبت رقم 205 میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.
 
ارزش صف‌های خرید 588 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی 289 میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش 35 میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده 242 میلیارد تومان قرار دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان