پست اینستاگرامی قلی زاده و قائدی راز صعود تیم ملی را لو داد! (+عکس)

سردار آزمون دست خود را که برای کری‌خوانی بلند کرده بود باعث شد تا تخته پشت سر او به وضوح دیده شود و کلماتی که روی آن نوشته شده به نمایش درآید.

با تصویری که از رختکن ایران منتشر شد مشخص است که کادرفنی بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده صعود کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نیمه دوم بازی با ژاپن عملکرد متفاوت و خیره‌کننده‌ای داشت و جوری فوتبال بازی کردند که یکی از تیم‌های آماده حال حاضر فوتبال دنیا که پیش از جام ملت‌ها رقبای نامداری را برده بود به محوطه جریمه ایران نزدیک هم نشود!

علی قلی‌زاده و مهدی قایدی تصویری را در شبکه اجتماعی خود منتشر کردند که در آن پاسخ کری‌خوانی هوادار ژاپنی را دادند، اما نکته این عکس این نبود، سردار آزمون دست خود را که برای کری‌خوانی بلند کرده بود باعث شد تا تخته پشت سر او به وضوح دیده شود و کلماتی که روی آن نوشته شده به نمایش درآید.

روی تخته کلماتی مانند: "از ثانیه اول تا دقیقه آخر، مثل یک تیم، مثل یک خانواده"، "سازماندهی، تمرکز" و "شجاعِ شجاع مثل یک ایرانی" نوشته شده که مشخص است در طول نیمه روی مسائل روحی روانی بازیکنان به شدت کار شده است.

پست اینستاگرامی قلی زاده و قائدی راز صعود تیم ملی را لو داد! (+عکس)

نکته جالب حتی تاکید تاکتیکی که روی تخته مشخص است سازماندهی و تمرکز است که آن هم یک موضوع ذهنی است و کادرفنی تیم ملی روی آن تاکید بسیاری داشته است، البته ایران در این مسابقه از لحاظ تاکتیکی و تکنیک فردی هم در سطح بالایی قرار داشت و موضوعات روحی روانی به آنها اجازه داد تا بهترین خود را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند.

آمادگی بدنی، روحی روانی و کیفیت بالای بازیکنان ایران تیم را در سطحی قرار داده که امید بالایی برای قهرمانی و حضور در فینال مسابقات داشته باشیم و انتظار روزهای آینده را بکشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان