ناگهان؛ وریا - نکونام

شماره روزنامه: ۵۹۴۲ تاریخ چاپ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ...

بااین‌حال او در حاشیه حضورش در یک برنامه اینترنتی برای تحلیل مسابقه ایران و ژاپن گریزی هم به مسائل فنی استقلال زد. کاپیتان پیشین آبی‌ها در بخشی از سخنانش در این برنامه گفت: «استقلال از نظر مهره‌ای تیم خیلی سطح بالایی است، چون توانسته شاکله تیم را حفظ کند. تیم پارسال از نظر بازیکن پرمهره‌ترین تیم ایران بود. دو تغییر تاثیرگذار داشتند؛ رفتن محمد محبی و مهدی قائدی، ولی مهرداد محمدی جایگزین شد. در نیم‌فصل هم سیلوا دفاع وسط تیم برگشت. به نظر من تیم پرقدرتی است، ولی به این معنی نیست که تیم به بازیکن نیاز ندارد.»

غفوری سپس به طور صریح‌تری به انتقاد از نکونام می‌پردازد: «آنچه ما می‌شنویم بیشتر گلایه‌ها از سمت کادر فنی است که به نظرم بیش از حد است. تا حدودی قابل‌قبول بوده، ولی از جایی به بعد، بیش از حد است و می‌تواند به شخصیت تیمی استقلال و بازیکنان ضربه بزند. جنگیدن خوب است برای اینکه شرایط بهتری به دست بیاورید، ولی نه در حدی که تبدیل به بهانه شود و سنگ بنای نتیجه نگرفتن را بگذارید.»

نکته اینجاست که نکونام حساسیت خیلی زیادی روی پرمهره خوانده شدن استقلال دارد. پیش از این زمانی که رضا عنایتی، سرمربی پیکان، تیم استقلال را مجموعه‌ای پرمهره خطاب کرده بود، نکونام به تندترین شکل ممکن جوابش را داد و با طعنه و کنایه گفت: «پرمهره، آن تیم المپیکی بود که به هنگ‌کنگ باخت.» با‌این‌حال بنا به دلایلی بعید به نظر می‌رسد نکونام به طور مستقیم جواب غفوری را بدهد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان