زن ۶۰ ساله در گرمسار بر سر مشاجره کشته شد/ دستگیری فرزند به اتهام قتل

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای علت فوت این خانم در دستور کار مأموران انتظامی استان سمنان قرار گرفت، گفت: در تحقیقات مشخص شد که این زن با پسر ۴۵ ساله خود از یک استان همجوار به سمت تهران در تردد بودند که دچار مشاجره می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک زن 60 ساله مسافر از استان‌های همجوار طی یک مشاجره خانوادگی جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، سردار موقوفه‌ای پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان از بروز یک قتل در گرمسار خبر داد و ابراز کرد: یک زن 60 ساله مسافر از استان‌های همجوار در یک مشاجره متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک مورد نزاع و درگیری در ابتدای منطقه سردره گرمسار، به پلیس 110 گرمسار اطلاع داده می‌شود، تاکید کرد: بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام کرده و مشاهده می‌کنند که یک زن دچار جراحات شدید روی زمین افتاده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این زن 60 ساله با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: متأسفانه وی به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای علت فوت این خانم در دستور کار مأموران انتظامی استان سمنان قرار گرفت، گفت: در تحقیقات مشخص شد که این زن با پسر 45 ساله خود از یک استان همجوار به سمت تهران در تردد بودند که دچار مشاجره می‌شوند.

وی افزود: فرزند این خانم در پی مشاجره با مادر خود، با جسمی سخت ضربه‌ای به این زن وارد می‌کند و در نهایت وی جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری این فرد در اسرع وقت خبر داد و ابراز کرد: وی هم به جرم خود اعتراف و هم سخت دچار پشیمانی شده است که در نهایت قانون به جرم وی رسیدگی خواهد کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان