کشف و توقیف خودرویی با ۳ هزار شلوار قاچاق

وی افزود: در اقدام به موقع پلیس خودرو توقیف و پس از بازرسی از آن ۳ هزار عدد شلوار قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی دلیجان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل 3 هزار عدد شلوار قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ ملک حسین چگنی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های برخورد با خودروهای قاچاق بر و مقابله با معضل کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: در اقدام به موقع پلیس خودرو توقیف و پس از بازرسی از آن 3 هزار عدد شلوار قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می‌دهد.

چگنی تاکید کرد: پلیس در مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب، عزم جدی دارد و انتظار است شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان