برف و کولاک در جاده های کوهستانی زنجان

مدیرکل هواشناسی زنجان: در حال حاضر شاهد بارش برف و وقوع کولاک در مسیرهای کوهستانی زنجان هستیم.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف و وقوع کولاک در مسیرهای کوهستانی زنجان هستیم، گفت: با توجه به هشدار سطح زرد صادر شده در استان، انتظار داریم هم‌وطنان از تردد در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که از امروز به تدریج شاهد وزش باد و بارش‌های پراکنده برف و باران در استان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: به خاطر وزش باد شدید، اجتناب از ایستادن در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و تأسیسات مرتفع نیز از جمله مواردی است که هم‌استانی‌ها باید رعایت کنند.

این مسؤول با یادآوری اینکه هوای زنجان از امروز تا فردا (سه‌شنبه) روند افزایشی خواهد داشت، ادامه داد: از روز چهارشنبه مجدداً شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود و زنجانی‌ها باید منتظر هوای سرد باشند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوای امروز زنجان نسبت به روز گذشته در همین ساعت 7 درجه سانتی‌گراد افزایش داشته است، افزود: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 5 و 3 درجه، ابهر صفر و 4 درجه، خرمدره منفی یک و 4 درجه، آببر 6 و 13 درجه، قیدار و سلطانیه منفی 2 و 2 درجه و ماهنشان 2 و 7 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان