توقیف ۲ شناور در بنادر استان بوشهر

در اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی، دو شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه در بنادر استان بوشهر توسط دریابانان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 11 میلیارد ریال کالای قاچاق با توقیف دو شناور در بنادر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی، دو شناور باری حامل کالای قاچاق و ممنوعه در بنادر استان بوشهر توسط دریابانان شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: در بررسی شناوران، 300 عدد لوازم جانبی موبایل، 20 تخته پتو مسافرتی، 8 هزار عدد لوازم خرازی، 980 ثوب پوشاک، 10 قبضه تفنگ بادی غیرمجاز و تعداد 128 دستگاه پاور بانک و… کشف شده است.

سرهنگ شرفی ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان 11 میلیارد و 838 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مرزبانی در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: مرزبانانی این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان