سقف خدمات بیمه برای زوج‌های نابارور برداشته شد

سازمان بیمه سلامت به منظور حمایت مالی و کاهش هزینه‌های درمان ناباروری سقف خدمات به زوج‌های تحت درمان نابارور را برداشت.

سقف خدمات بیمه برای زوج‌های نابارور برداشته شد

جواد تدبیری رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان نطنز در استان اصفهان اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت به منظور حمایت مالی و کاهش هزینه‌های درمان ناباروری سقف خدمات به زوج‌های تحت درمان نابارور را برداشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: زوج‌های نابارور تا پیش از این 3 نوبت می‌توانستند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند که با برداشته شدن این سقف، زوج‌های نابارور ـ طبق نظر پزشک ـ همه خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز را بدون محدودیت دریافت می‌کنند.

 رئیس اداره بیمه سلامت نطنز گفت: این موضوع متعلق به مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت است و در همه مراکز این خدمات انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در دستورالعمل جدید 28 قلم آزمایش‌های تشخیصی ژنتیک به پوشش بیمه‌ای بیمه سلامت اضافه شده که این آزمایش‌ها مربوط به افرادی است که تحت سقط جنین‌های مکرر قرار می‌گیرند که تا پیش از این تحت پوشش بیمه نبود.

تدبیری گفت: همه خدمات در درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است به طوری که 90 درصد پوشش در بخش‌های دولتی و 90 درصد تعرفه عمومی غیردولتی در سایر مراکز تحت پوشش قرار گرفته است.

وی گفت: در دستورالعمل جدید هیچ محدودیتی در تعداد دفعات بهره‌مندی از این خدمات وجود ندارد.

رئیس اداره بیمه سلامت نطنز بیان کرد: در صورتی که زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت از مؤسسات درمانی غیر طرف قرارداد بیمه سلامت استفاده کنند و هزینه آن را آزاد پرداخت کنند می‌توانند با دریافت فاکتور و یا سند مالی از آن موسسه و ارائه به این سازمان نسبت به دریافت هزینه خود اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان