کشف بیش از یک تن تریاک و شیشه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده مرزبانی فراجا: مرزبانان در این عملیات مقدار یک تن و ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از یک تن مواد مخدر از سوی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش مهر، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی ادامه داد: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

گودرزی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزبانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: مرزبانان در این عملیات مقدار یک تن و 83 کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تن و 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 23 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان