ماهان شبکه ایرانیان

تبلیغات

تولیپس به دنبال اعتماد سازی و صادرات

جزئیات همکاری تولیپس و مات در بخش تبلیغات حکایت از این دارد که تولیدکننده قدیمی لوازم خانگی به دنبال افزایش سهم بازار داخلی و سپس افزایش صادرات است.

به گزارش نبض اقتصاد ، قرارداد همکاری بلندمدت به امضای علیمحمدی مدیرعامل ناسیونال ایران  و بهرامی مدیریت عامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات رسید.

تولیپس به دنبال اعتماد سازی و صادرات

در ابتدای این مراسم مدیرعامل ناسیونال ایران  با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1341 به عنوان نخستین شرکت لوازم خانگی با همکاری ژاپنی ها آغاز بکار کرد، گفت: سی درصد شرکت متعلق به ژاپن و 70 درصد متعلق به ایرانی ها بود و دهه ها ادامه یافت، هرچند در ابتدای تحریم ها همکاری تضعیف شد اما این همکاری تا دور دوم تحریم ها ادامه یافت و بعد از خروج شرکت ژاپنی از ایران  و در راستای تقویت برند ایرانی فعالیت ها ادامه یافت.

علیمحمدی  با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است، اظهار کرد: ابتدای فعالیت محصولات به نام ناسیونال ایران عرضه می شد و بعد از تغییر نام ناسیونال به نام پاناسونیک عرضه می شد و در نهایت با برند ملی تولیپس به بازار معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از ترک ژاپنی ها تعداد محصولات از ده محصول به 60 مورد افزایش یافت، اظهار کرد: کیفیت ساخت ایران ارتقا یافته و معتقدیم در کنار تقویت شبکه فروش باید تبلیغات هم بهبود پیدا کند.

علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم، گفت: از این رو امروز به دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی هستیم.

وی تاکید کرد؛ در شرایط کنونی مردم آگاهی کافی نسبت به برندهای ایرانی ندارند، از این رو همکاری با مات در راستای جلب اعتماد مردم است که علاوه بر افزایش سهم بازار شرکت مسیری برای بازارهای صادراتی باز شود.

علیمحمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه مزیت انعقاد تفاهم نامه های همکاری بلندمدت با شرکتهای تبلیعاتی چیست با بیان اینکه هلدینگ مات دو دهه در تبلیغات حضور دارد به همین دلیل برای همکاری تبلیغاتی انتخاب شد، گفت: برندسازی یک شبه اتفاق نمی افتد به همین دلیل همکاری خود را با مات آغاز کردیم تا در کنار ارتقای کیفیت و بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان وارد همکاری مارکتینگ شده ایم و مطمئن هستیم با توجه به دانشی که مات دارند در این راستا موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.

رییس هیات مدیره تولیپس با بیان اینکه تیم بازاریابی خود شرکت خلاق است، اظهار کرد: در سال های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام شد و با وجود همکاری با مات تیم تبلیغاتی شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد و مات نقش سوپروایز برای تیم مارکتینگ تولیپس خواهد داشت.

تولیپس به دنبال اعتماد سازی و صادرات

ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات

بهرامی مدیر عامل هلدینگ مات با بیان اینکه ورود به مارکتینگ و بازاریابی به ویژه بعد از تحریم ها در ایران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، گفت: در شرایط کنونی معتقد هستیم که فضا برای توسعه مارکتینگ و توجه بیشتر به بازار جهانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات شرکت ناسیونال ایران این است که سه نسل همواره تلاش کرده اند محصولات خود را به مصرف کننده ایرانی عرضه کنند، افزود: مات سعی دارد که با یک استاندارد بین المللی همکاری بلندمدتی با تولیپس برای ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات داشته باشیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه در کنار شرکت های بزرگ همواره آژانس های تبلیغاتی وجود دارد، گفت: شرکت های تبلیغاتی می توانند برای برنامه های توسعه ای شرکت ها برنامه ریزی داشته باشند در همین راستا هلدینگ ملت گام برداشته است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری بلندمدت ما پیاده سازی برنامه جامع تبلیغاتی است، گفت: در مارکتینگ شاخص ها از تولید، ارتباطات یکپارچه بازار و ... دنبال می شود و در گام نخست روی برندینگ، تبلیغات و ... اجرایی می شود و امیدوارم در آینده موفقیت ها را جشن بگیریم.

مدیرعامل هلدینگ مات با بیان اینکه در مات 6 شرکت تخصصی فعالیت می کند، گفت: آژانس تبلیغاتی مات بیشتر روی شناخت بازار و مشتری فعال است و تیم استراتژیک در زمینه استراتژی تبلیغاتی متمرکز هستند و تیم های خلاقیت با فعالیت های هنری، شعارها را طراحی می کنند. مدیران پروژه و آتلیه هم در بخش های مشخص در هل سنگ مات همکاری دارند و از آنجا که مدیا را از آژانس جدا کرده ایم روی رسانه تمرکز کرده و حتی به صورت مجزا در تولید محتوا مجموعه ای تعریف شده که به صورت تخصصی فعالیت می کند تا در این بازار رقابتی بتوانیم به موفقیت برسیم.

همچنین مخلص آبادی قائم مقام مدیر عامل شرکت ناسیونال ایران نیز با اشاره به اینکه چالش های تبلیغاتی همواره پیش روی تولیدکنندگان وجود دارد، گفت: در همین راستا مدیریت شرکت تولیپس تصمیم گرفته است تا با هلدینگ تبلیغات مات همکاری کند تا تولیپس را با این پیشینه به جایگاه واقعیش برساند.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت بین شرکت تولیپس و هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات به امضا مدیران هردو مجموعه رسید.

امضای قرارداد همکاری بلند مدت شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات

هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات و شرکت صنایع الکترونیکی ناسیونال ایران روز یکشنبه 15 بهمن 1402 در محل هتل پارسیان آزادی تهران قرارداد همکاری بلند مدت امضا کردند.

به گزارش تجارت آوا، این قرارداد در حضور جمعی از دست‌اندرکاران این حوزه و خبرنگاران توسط مدیران عامل دو شرکت آقایان سهام الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ مات و شاهین علی محمدی مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به امضا رسید.

در این مراسم نشست خبری نیز برگزار شد که ابتدا آقای شاهین علی‌محمدی مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران گفت: شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال 1341 تاسیس شد و اولین شرکت لوازم خانگی بود که در بازار ایران با همکاری مشترک کشور ژاپن تاسیس گردید، در دهه 40 شرکت ماسوشیتا ژاپن که پاناسونیک امروز می‌باشد به ایران رجوع کرد و کارخانه ناسیونال ایران در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع در اصفهان تاسیس شد، که 30 درصد آن متعلق به ژاپن و 70 درصد آن متعلق به سهامداران ایران بود و این همکاری دهه‌ها ادامه داشت که پس از تحریم‌ها، سهامدار ژاپنی ایران را ترک کرد و شرکت کاملاً ایرانی شد. البته ما به واسطه همکاری چند دهه با ژاپن موفق شدیم این دانش را به داخل ایران انتقال داده و به روی پای خود بایستیم و تولید را ادامه دهیم. محصولات ما در ابتدا با نام ناسیونال عرضه شد سپس به نام پاناسونیک تغییر کرد و امروزه به نام تولیپس به مدت 10 سال در خدمت مردم هستیم. ما امروز بیش از 60 قلم محصول در کارخانه تولید می‌کنیم.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در خصوص هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات گفت: ما از همکاری با شرکت مات بسیار خوشحال هستیم این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های بازاریابی در ایران می‌باشد. ما امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که همانطور که چرخه تولید، فروش و توزیع درست باید انجام شود، چرخه بازاریابی نیز باید به یک گروه حرفه‌ای سپرده شود که در جهت توسعه برند ملی، آگاهی‌سازی مردم از کیفیت ساخت ایران بخوبی عمل نماید. البته در این راه نه فقط برند تولیپس ناسیونال ایران تبلیغ شود بلکه باید رویکرد و نگاه کشوری به این موضوع داشت و با این کار ساخت ایران را جا بیندازیم.

تولیپس به دنبال اعتماد سازی و صادرات

آقای سهام الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات نیز در ادامه این نشست خبری گفت: در ابتدا باید پیشنهاد کنم که به حوزه مارکتینگ جدی‌تر توجه و نظر داشته باشیم یکی از بزرگترین ضعف‌های کشور حوزه بازاریابیست، بعد از اتفاقاتی که در تحریم‌ها افتاد در داخل کشور این اعتماد به نفس پیدا شد و در حوزه تولید گام‌های بسیار مثبتی برداشته شده است ولی همچنان در مارکتینگ جا دارد که کار را توسعه دهیم و حتی نگاه جهانی‌تر به آن داشته باشیم.

مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات ادامه داد: مدیریت شرکت ناسیونال ایران سه نسل تلاش کرده تا محصول به روز را به مصرف کننده ایرانی برساند محصولی که همیشه لبه مدرنیته بوده است، این شرکت برند تولیپس را تولید می کند که صد در صد داخلی است.

سهام الدین بهرامی ادامه داد: شرکت مات سعی دارد با یک استاندارد بین المللی یک راه بلند مدت برای همکاری با تیم مدیریت تولیپس داشته باشد و کمک کنیم ارزش افزوده در حوزه مارکتینگ و تبلیغات برای این شرکت تولیدی صنایع ایران و محصول تولیپس ایجاد شود.

وی در مورد این گونه تفاهم‌نامه‌ها گفت: در دنیا این تفاهم‌نامه‌ها مرسوم است و آژانس‌های تبلیغاتی همیشه در کنار برندهای بزرگ و تولید کنندگان برای مدت‌های طولانی قرار می گیرند. مهمترین اتفاقی که در این گونه قراردادها می‌افتد تعهدیست که طرفین به هم می‌دهند و حاشیه‌ها کنار زده می‌شود و تاکید بر اصل موضوع می‌گردد. می‌توانیم با این قراردادها یک پلن بلند مدت برنامه‌ریزی کنیم.

بهرامی تاکید کرد: البته اینگونه نیست که آژانس تبلیغاتی به تنهایی این حرکت را داشته باشد حتماً با جمع شدن و تیم شدن با مارکتینگ خیلی حرفه‌ای شرکت ناسیونال ایران این کار پیش خواهد رفت، نزدیکی ما با راهبردهایی که مدنظر برند تولیپس و برندهای دیگر این شرکت خواهد بود موجب می شود بتوانیم به صورت توسعه‌ای بلند مدت برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان