ستاره منچستر یونایتد با قراردادی نجومی به النصر عربستان می آید!

رافائل واران از ادامه همکاری با باشگاه منچستر ناامید شده است و زمانی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، جای دیگری به کار خود ادامه خواهد داد.

النصر عربستان قصد دارد رافائل واران را با یک قرارداد نجومی از منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن فرانسوی از ادامه همکاری با باشگاه منچستر ناامید شده است و زمانی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، جای دیگری به کار خود ادامه خواهد داد. تیم عربستانی النصر می‌خواهد در خط مقدم به خدمت گرفتن او باشد و تصور می‌شود که مایل است به این مدافع یک قرارداد سرسام‌آور 55 میلیون یورویی در سال را پیشنهاد دهد.

اگر واران تصمیم بگیرد که به النصر بپیوندد یک بار دیگر با رونالدو همبازی خواهد شد. این زوج به مدت پنج سال در رئال مادرید هم تیمی بودند و با هم چهار قهرمانی خیره کننده در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند، قبل از اینکه در دومین حضور رونالدو در اولدترافورد دوباره کنار هم قرار بگیرند. پس از آن فوق ستاره پرتغالی در اواخر سال 2022 بعد از تحقیر علنی شیاطین سرخ، این باشگاه را به مقصد خاورمیانه ترک کرد. او از آن زمان به خوبی در تیم جدیدش جا افتاده است و باعث شد که تعداد زیادی از ستاره های شاغل در اروپا به لیگ عربستان بروند.

انگیزه واران البته فقط بازی با رونالدو در النصر نیست. سادیو مانه و آیمریک لاپورته هم در النصر حضور دارند و هم تیمی سابقش در یونایتد، الکس تلس، هم تابستان گذشته به این باشگاه پیوست.

بر اساس گزارش دیلی استار، این مدافع 30 ساله به دلیل کمبود زمان بازی در این فصل از یونایتد دلسرد شده است؛ هرچند که ممکن است به خاطر مصدومیت اخیر لیساندرو مارتینز، دوباره به ترکیب اصلی یونایتد برگردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان